• skrollan77

13 årig dotter ber om alkohol?

Nu i helgas skulle min trettonåriga dotter ut på en halloween fest och bad om att få med sig alkohol, självklart svarade ju jag ja för att jag vill inte skapa diskussioner eller bråk i våran relation. Men idag när jag och mammagruppen var ute i parken med små barnen berättade jag allt det här, och de påstår att jag är en dålig förälder och att de ska sjukanmäla mig. Jag förstår inte varför? Hjälp mig. Obestämd

• Svar på tråden 13 årig dotter ber om alkohol?
  • Hanks

Inte bara det att du skrev "sjukanmäla" istället för "polisanmäla" som du nämner på gosupermodel, du särskriver också.

• Tow2Mater
    Hanks skrev 2014-10-27 19:24:18 följande:

Inte bara det att du skrev "sjukanmäla" istället för "polisanmäla" som du nämner på gosupermodel, du särskriver också.

Oj, hittade du ett så långt ord som 'polisanmäla' på den sajten? wow.
  • volvo142
    skrollan77 skrev 2014-10-27 19:17:56 följande:
    Nu i helgas skulle min trettonåriga dotter ut på en halloween fest och bad om att få med sig alkohol, självklart svarade ju jag ja för att jag vill inte skapa diskussioner eller bråk i våran relation. Men idag när jag och mammagruppen var ute i parken med små barnen berättade jag allt det här, och de påstår att jag är en dålig förälder och att de ska sjukanmäla mig. Jag förstår inte varför? Hjälp mig. Obestämd
    Nej hon får väl fixa skiten själv.. Jag tycker INTE det är okej att ge en trettonåring alkohol. Eller att en 13 åring dricker.  Okej om man skickar med lite runt 15/16 fast nej.. Det fixar dom själva då.
Svar på tråden 13 årig dotter ber om alkohol?