-
-
Svar på tråden DEN ÄR FAST HJÄLP!!
-
Troligt!storstadsmorsa skrev 2014-10-28 21:49:23 följande:
Jag och min pojkvän bestämde oss för att testa nåt nytt idag men vi äger inga d-ldos så vi tog vad hade så det blev en banan helt enkelt. Min pojkvän fick äran att sköta bananen medans jag slappnade av. Han körde in den långsamt men direkt han kört in hela inser jag att något är fel, han hade skalat bananen. Jag skriker åt han att ta ut den men han lyckas självklart bryta av den inuti mig. Vad gör jag? Har testat att få ut den på alla sätt men får inte ut den och vågar inte åka till vårdcentralen då det är för pinsamt.
-
men snälla jag vet hur otroligt det låter men snälla!!lagunen skrev 2014-10-28 21:51:01 följande:Troligt!
-
Så du startar hellre än tråd på Familjeliv än att faktiskt ta tag i det?storstadsmorsa skrev 2014-10-28 21:51:35 följande:
men snälla jag vet hur otroligt det låter men snälla!!
-
i ettan eller 2an ?
-
jag får ju inte ut den och tänkte att jag kan la inte va den enda som fått något att fastna där nere??lagunen skrev 2014-10-28 21:55:03 följande:Så du startar hellre än tråd på Familjeliv än att faktiskt ta tag i det?
-
...ettan :SAnonym (tjej) skrev 2014-10-28 21:55:29 följande:
i ettan eller 2an ?
-
Kan han nå det med fingrarna?
-
ja men det blev bara massa kladd och han behövde liksom "gräva bort" bitar men är rädd att det ska glida längre inPillare skrev 2014-10-28 21:57:45 följande:
Kan han nå det med fingrarna?
-
tror ni ska hoppa bananen och beställa en dildo eller en strapon så kan du ha det lite kul med killen med ! dom går inte av i allafall
-
ja absolut men hur ska jag göra nu??Anonym (tjej) skrev 2014-10-28 22:07:27 följande:
tror ni ska hoppa bananen och beställa en dildo eller en strapon så kan du ha det lite kul med killen med ! dom går inte av i allafall