• skrollan77

    Tillåter min dotter att supa och festa.

    Hej, 

    Igår när jag var ute på kvällspromenad med mammagruppen fick jag ett sms av min ängel till dotter med en fråga inuti. Hon frågade om att få ta med sig lite alkohol till festen hon skulle till, för att bidra, även ville hon ha pengar och mitt ID för att kunna köpa lite cigg också. Självklart svarade jag ja, för jag är en cool mamma och ingen sträng och ful mamma. Och jag undviker gärna diskussioner.
    Men mammagruppen tyckte det var helt fel! Jag fattar inte varför. Snälla hjälp. 

  • Svar på tråden Tillåter min dotter att supa och festa.
  • michaelclifford
    skrollan77 skrev 2014-10-28 22:02:56 följande:

    Hej, 

    Igår när jag var ute på kvällspromenad med mammagruppen fick jag ett sms av min ängel till dotter med en fråga inuti. Hon frågade om att få ta med sig lite alkohol till festen hon skulle till, för att bidra, även ville hon ha pengar och mitt ID för att kunna köpa lite cigg också. Självklart svarade jag ja, för jag är en cool mamma och ingen sträng och ful mamma. Och jag undviker gärna diskussioner.
    Men mammagruppen tyckte det var helt fel! Jag fattar inte varför. Snälla hjälp. 


    du gjorde helt rätt, låt din dotter bli alkolist så hon lär sig!
  • PKmorsan

    Är hon under 18 20 år så är det ju langning till minderåriga, så nej, jag tycker inte att du ska förse henne med alkohol.

  • Pajret

    När du ändå är på väg så kan du ju ta kontakt med lokala langaren, så har hon något att varva ner med efteråt också,.....

  • bängolle

    Du gav väl henne bilnycklarna också? Att låta det arma barnet gå hem ensam och onykter är ju helt oansvarigt.

Svar på tråden Tillåter min dotter att supa och festa.