• kaffekompis

victoriamilan

Hejsan alla tänkte dela med mig av min erfarenhet av viktoriamilan, då frun och jag ibland haft extra partners men inte hittat någon kvinnlig sådan på ett bra tag så köpte jag 3mån premium konto där, i förhoppning att hitta lämlig kandidat.

Jag var införstod med att kvinnorna säkert får mycket mail från män där, men bor man i närheten och kanske har profil som matchar deras smak så kanske, men responsen var lika dålig som på alla andra sex kontakt ställen vilket förvånade mig då det är dyrt att vara medlem!

Fick dock kontakt med några få och fick då veta att de fått konto gratis på ett år när de registrerade sig av nyfikenhet. Jag testade skapa ett kvinnligt konto och mycket riktigt, först verka de vilja ha betalt efter någon vecka blev kontot uppgraderat till premium.

Detta leder till att många kvinnor hänger där mest för chattandet och inte allt för brottom till någon sorts handling. Så jag är rätt besviken på upplägget. Dessutom tänk er för om ni betalar, det förnyas automatiskt om ni inte säger upp det, många nog som missar det och åker på en period till.

Så min rekommendation är andra sex kontakt siter eller dateing siter. Några andra där ute med bra eller dåliga erfarenhet från detta ställe?

Svar på tråden victoriamilan