Upptäckte att min man är medlem på en sexsida...
Vi har varit gifta i 6 månader ungefär, och innan dess varit ett par i 8 år.
Jag var från början tydlig med hur jag ser på otrohet, att jag har svårt med tillit sedan min första pojkvän hade två hemliga förhållanden bakom min rygg i flera månader. Även min mans första tjej var otrogen, så han vet hur det känns. Vi var rörande överens i frågan, om man känner behov av att vara otrogen så ska vi prata först ev. göra slut.
För ungefär ett år sedan föreslog jag för första gången att vi skulle ha öppet förhållande, då jag kan känna att det vore lite roligt att vara med andra ändå samt att jag har mycket större sexlust än honom och inte vill gå och vara irriterad över att han inte vill ha sex. Detta ville han absolut inte, pga att vi båda är rätt svartsjuka. Det han däremot har lust med är att swinga. Vilket jag inte känner mig bekväm med, träffa ett par för att ha sex känns så konstlat och skulle bli obehagligt... Jag har alltid varit positivt inställd till porr och har tyckt att han kollar på för lite, vi borde kolla tillsammans och han borde runka oftare för det tycker jag är hett. Han tycker ämnet är obekvämt och säger att han inte kan kolla på porr oftare för att jag alltid är hemma, och hur ofta han runkar vill han absolut inte diskutera och skicka kukbilder till mig är uteslutet. Detta respekterar jag.
Så det var lite backstory. Igår gick jag som vanligt och la mig ett par timmar före honom, han satt kvar och drack öl vid sin dator. (Han har helg nu tors-fre och ska jobba i helgen istället).
Ett par timmar senare hör jag hur han sover därute, så jag går upp för att släcka ner i vardagsrum och datorrum, och stänga av tv och sånt. Kastar en blick mot maken och ser en rosa sida med en stor röv uppe i hörnet, och fryser till. Jag går närmare och får se hans användarnamn.
Jag går som förlamad in i sovrummet och reggar mig på mobilen och letar upp hans profil. Där skriver han att han inte är ute efter nåt förhållande (nej, du är ju gift din idiot!) men gärna träffas för sex. Han har skrivit vilken stad han bor i.
Jag ångrar lite nu att jag inte direkt gick in på sidan på hans dator där han var inloggad och rotade runt, men jag känner att jag inte vill rota utan han får visa mig själv. Korkat kanske. Jag ser iallafall att han har fått ett svar i gästboken från en tjej som han skrivit till, samt att han har 4 privata bilder som han kan dela ut tillgång till. Vad är det för bilder? Visar han kukbilder för främmande men kan inte göra det för mig?
Sedan har jag legat hela natten och känt den välbekanta smärtan från hjärtekross, hur all tillit jag byggt upp till honom under åren rasat, tårarna slutar inte rinna och jag kan inte andas. Två av två killar har gjort detta mot mig. Jag måste verkligen vara världens sämsta tjej.
Det som stör mig mest är att detta känns som nåt man gör som en sista utväg (om man är för feg för att göra slut) efter att man provat allt annat. Jag undrar också varför!? Är det för att jag har gått upp så mycket i vikt de senaste två åren under min depression? För att jag inte har kunnat starta att gå ner igen utan hans hjälp? (som han inte är villig att ge mig). För att jag inte vill ha sex i andra ställningar längre? (Han nämnde en gång att det är krångligare att ha sex nu när jag är större än förut, och efter det har jag inte velat göra andra ställningar. Samt att genom alla år har vi gjort allt han velat, men han har inte velat göra nåt som jag har velat göra, så jag har slutat med avsugningar och andra ställningar) Ska jag skylla mig själv?
Sen att jag HAR ju erbjudit öppet förhållande, men han vill inte. Är det bara spännande om man kan såra någon eller?
Jag har legat och tänkt hela natten, ska jag konfrontera honom? Eller ska jag bara skriva till honom på sajten och ragga? Jag tror dock inte att jag kan ha sån is i magen, han är ju säkerligen bara inloggad när jag gått och lagt mig och jag är så fruktansvärt ledsen att jag inte kommer kunna hålla käften...
Sen undrar jag varför i helvete man startar ett medlemskap på en sån sida, ett halvår innan man ska gifta sig?? Nästan varje dag sen dess har han varit inloggad dessutom. Har han haft andra sidor innan detta? Träffade han tjejer medan jag var utomlands med min kompis? Hur många har han legat med egentligen??
Jag somnade förmodligen runt 5 imorse. Kvart över 7 steg jag upp och sjukanmälde mig, ställde in de möten jag skulle ha haft efter jobbet idag och satte mig här. Det var så skönt de första fem minutrarna imorse när det inte gjorde ont, men allt kom sedan tillbaka och hjärtat värker konstant. Så nu sitter jag här. Och dricker 7% cider i brist på nåt starkare och bävar för när maken vaknar vid 11-12.
Jag törs inte konfrontera honom, jag vill inte veta svaret. Jag klarar inte av det här igen, jag orkar inte det. Jag var deprimerad redan innan, på bristningsgränsen till att vilja ta livet av mig. Jag tror inte jag överlever det här :(