• Danielaaa

Ung gravid/mammablogg

Hej jag är 18 år och gravid i vecka 25 (24+3).. Har även en son på två år.

Jag bloggar på www.nattstad.se/danielatorres om vårat liv och min graviditet. Finns det några andra mammor/gravida här som bloggar? skulle vara kul och följa er isånnafall :).

Kom gärna med tips på min blogg om vad som skulle vara intressant och läsa.. tycker det är så svårt att blogga om själva graviditeten för det känns som det knappt händer nå förutom att magen växer.. :P

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-30 18:15
    (24+0) mena jag haha :)..

• Svar på tråden Ung gravid/mammablogg
  • En pedants memoarier

Hej hej! Vad roligt och grattis till nytillskottet :D Ska absolut kolla in din blogg direkt, älskar gravidbloggar och det är väl mer eller mindre det enda jag läser nu, haha.

Bloggar själv på jessielou.blogg.se/, är 23 år och gravid i mitten av vecka 19 :)

• Danielaaa
    En pedants memoarier skrev 2014-11-03 10:19:57 följande:

Hej hej! Vad roligt och grattis till nytillskottet :D Ska absolut kolla in din blogg direkt, älskar gravidbloggar och det är väl mer eller mindre det enda jag läser nu, haha.

Bloggar själv på jessielou.blogg.se/, är 23 år och gravid i mitten av vecka 19 :)

tack detsamma! :) Har tyvärr inte bloggat så mycket på ett tag nu för både jag och min två åring har vart sjuka så har inte haft orken :P.

Haha samma här fast tycker det är svårare att skriva om sin egna graviditet så kom gärna med tips :)

Ska kolla in din blogg nu! :)
  • Danielaaa
    Zinnas skrev 2014-11-03 12:10:33 följande:

Minna heter jag, och har två pojkar. Äldsta blir 3 imorgon och yngsta är 1 år 4 månader. Själv är jag 23 år :) bloggar på minnaelvi.blogspot.com

Åh vad kul :) ska kolla in på din blogg nu :)
  • Mrs LW

Åh, vad kul! Precis vad jag letat efter! Måste jag kika in på.
    Själv så är jag 21 och bloggar om våra syskonförsök. Vet dock inte om det är nå intressant. Tungan ute

Om någon vill kika iaf: www.nattstad.se/MammaMia

• Danielaaa
    Mrs LW skrev 2014-11-03 13:51:47 följande:

Åh, vad kul! Precis vad jag letat efter! Måste jag kika in på.
    Själv så är jag 21 och bloggar om våra syskonförsök. Vet dock inte om det är nå intressant. Tungan ute

Om någon vill kika iaf: www.nattstad.se/MammaMia

Ska kolla in på din blogg nu! :)
  • Ceciliaelk

Tips: Hannah maggs, dock bloggar hOn på youtube men åh vad bra hon är, kolla in hennes videor!

• Danielaaa
    Ceciliaelk skrev 2014-11-10 15:54:44 följande:

Tips: Hannah maggs, dock bloggar hOn på youtube men åh vad bra hon är, kolla in hennes videor!

Tack för tipset!
Svar på tråden Ung gravid/mammablogg