• Frejsing

Peppmusik inför helgen!

Jag älskar musik som får mig att bli pigg och glad, när jag tränar så lyssnar jag väldigt mycket på just sådan musik för att få mig att orka lite mer. Nu behöver jag er hjälp! Jag behöver lite nya låtar som är peppande och bra drag i! Vad lyssnar ni på en fredag som denna?

Jag hittade en ny låt med Velvet, ni vet hon som var med i melodifestivalen. Det är en sån låt som jag verkligen gillar och blir oerhört peppad av :D Låten heter Enemy och finns på Spotify: http://open.spotify.com/track/49KbgjlTjVerK0OQHAwfNK

Bra eller hur? Skicka mig lite fredagspepp nu! Haaaaaeej! :)

• Svar på tråden Peppmusik inför helgen!
  • Johannajohanna
    Frejsing skrev 2014-10-31 10:39:45 följande:

Jag älskar musik som får mig att bli pigg och glad, när jag tränar så lyssnar jag väldigt mycket på just sådan musik för att få mig att orka lite mer. Nu behöver jag er hjälp! Jag behöver lite nya låtar som är peppande och bra drag i! Vad lyssnar ni på en fredag som denna?

Jag hittade en ny låt med Velvet, ni vet hon som var med i melodifestivalen. Det är en sån låt som jag verkligen gillar och blir oerhört peppad av :D Låten heter Enemy och finns på Spotify: http://open.spotify.com/track/49KbgjlTjVerK0OQHAwfNK

Bra eller hur? Skicka mig lite fredagspepp nu! Haaaaaeej! :)

Jag älskar hennes låt The Queen ! Velvet ? The Queen - Radio Version
  • Vickslick

Velvet är riktigt duktig tycker jag. Hon har ju varit med ett tag nu så det är kul att höra att hon fortfarande släpper nya låtar. 

Hade varit kul att se och höra henne live någon gång, någon som har koll på om och när hon har spelningar?

• Malinans
    idasmat skrev 2014-11-19 13:44:18 följande:

Velvet är en favorit! Kul att hon gjort en ny låt igen :) Läste om den i Alexander Hosbys blogg också! finest.se/userBlog/entry.php&beid=2782725

Vad roligt! Jag har sett att många andra skrivit om den också, hon är ju superpoppis nu! Kommer hon vara med i MelloN?
  • idasmat
    Malinans skrev 2014-11-24 14:09:20 följande:
    Vad roligt! Jag har sett att många andra skrivit om den också, hon är ju superpoppis nu! Kommer hon vara med i MelloN?
    Jag tror inte hon är med tyvärr :( Inte av vad det jag kunde se. Men vi får hålla till godo med den här låten sålänge, lär ju ändå knäcka alla i Melodifestivalen, tycker att det har tappat musikaliskt de senaste åren, det ska bara spexas!
Svar på tråden Peppmusik inför helgen!