Försöker lura till mig ett barn! Stoppar in sperma med fingrarna.
Jag önskar nästan att jag bara försökte provocera, men så är det inte. Min partner vill inte ha barn riktigt än, men vill börja försöka om några månader. Min partner är medveten om att jag inte äter p-piller så jag lurar honom inte på det sättet. Vi kör avbrutna samlag och han kommer alltid på mig. Efter att han kommit så försöker jag stoppa in sperman. Jag tvivlar på att det ens går att bli gravid på det sättet, men jag kan ändå inte sluta göra det.
Ibland känner jag också att det bästa är att vänta några månader innan vi börjar försöka, men oftast känner jag att det enda jag vill är att bli gravid.
Jag inser att det låter som om jag är väldigt ung, men det är jag inte. Jag närmar mig 30 år och har varit tillsammans med min partner i många år.
Först och främst undrar jag om det går att bli gravid genom att stoppa in sperma med fingrarna? Sedan undrar jag vad ni tänker om det jag gör?
Min partner känner också längtan efter barn, så det finns ingen risk att han skulle vilja att jag gör abort om jag blev gravid. Jag är rätt övertygad om att han skulle bli väldigt glad.