• Anonym (Tjejen)

Män/ killar, vad är det som är så upphetsande med en fitta?

Eftersom jag är tjej och heterosexuell så är det ju svårt för mig att veta hur ni heterosexuella män tänker angående fittan. Jag vet ju bara vad jag tycker är upphetsande med snoppen.

Jag skulle gärna vilja veta från er killar vad som gör fittan så upphetsande? Vad är det ni gillar med den? Och nu menar jag inte bara fittan utan även det yttre som klitoris och blygdläpparna.

Jag är ju så van vid att den bara finns där mellan benen, så jag tänker inte på den som något speciellt.
    Ni killar som gillar fitta, gör mig lite klokare

• Svar på tråden Män/ killar, vad är det som är så upphetsande med en fitta?
  • divergent

Jag tycker att det som är mest upphetsande är väll själva blygdläpparna. Bara vetskapen om att innan för så finns slidan. Det tycker jag är mest upphetsande. :)

• Alexandre Nayle

Jag tycker inte att fittan är en speciellt snygg kroppsdel, snarare tvärtom - rätt konstig och ful. Axe wound brukar man säga på engelska (yxsår), och den metaforen dyker upp i mitt huvud varenda gång jag ser en fitta. Blir inte av med den tanken :)

Rumpor däremot tycker jag är upphetsande. På tjejer. Men det är en annan historia.

Där hade du mina två öre.

• Anonym (dd)

För mig personligen handlar det mycket om att det är fittan som får tjejen att njuta. Det är där "magin" ligger, för mig. Rent estetiskt är det ju inget märkvärdigt i mina ögon, då är kuken mer..inovativ^^.

• Anonym (Tjejen)
    Alexandre Nayle skrev 2014-11-01 15:24:57 följande:

Jag tycker inte att fittan är en speciellt snygg kroppsdel, snarare tvärtom - rätt konstig och ful. Axe wound brukar man säga på engelska (yxsår), och den metaforen dyker upp i mitt huvud varenda gång jag ser en fitta. Blir inte av med den tanken :)

Rumpor däremot tycker jag är upphetsande. På tjejer. Men det är en annan historia.

Där hade du mina två öre.

Men är det inte lite så åt båda hållen, könet kanske inte ska vara så snyggt...eller nåt. Jag tycker inte att en kuk är speciellt snygg, ser nästan komisk ut, men ändå blir man upphetsad av den.
  • Anonym (Kvinna)

Jag, kvinna, finner detta organ otroligt tilltalande då det är så spännande och mystiskt, som en grotta att utforska, till skillnad från en penis, som bara är där, visst älskar jag penisar också men ett kvinnligt organ vet jag ju hur det fungerar och känns, och jag vet inte, lite roligare på något vis. Vill leka med dem mer, men har erfarenhet att kvinnor är svårare att få i säng än män, tyvärr. Gillar att leka med min egna i alla fall! Finns så mycket kul att göra där :)

• Efraim Barkbit

Fittan är livet!

Det är en sådan glädje och helt magisk lust förknippat med fittan för min egen del att fittan och helst dess ägare jag har känslor för inte kan få nog med beröm och uppmärksamhet.

Alltid denna spända förväntan innan man kommer nära fittan. Sedan blir det bara bättre med närheten oavsett om det är hårt eller mjukt i samspelet där lukt, smak och synintryck blandas i skön symbios.

När sedan man toppar det med att man som man tränger in i fittan och på det sättet förenas med den kvinna man delar mental och fysisk extas med. Ja hur kan man då göra annat än med hög och klar röst prisa fittan och allt som hör den till?!?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Donkey Boy)

Den sitter så nära anus och fuktar även det hålet om man skulle bli sugen på att knulla analt så brukar detta lösa sig bra. Alltså, bra med fitta.

• Anonym (blä)

Fitta är direkt avtändande.
    Kan slicka och pulla hennes fitta men vacker osv är den absolut inte.
    Rumpa, ansikte hals, bröst då börjar vi tala sensuella kroppsdelar.
    Glöm inte ögonen......

• Efraim Barkbit

Börjar det klarna TS?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
Svar på tråden Män/ killar, vad är det som är så upphetsande med en fitta?