• AnnC

dålig hcg stegring? bild på flera test

Brukar säga att ett streck är ett streck men nu blir jag nojjig över min stegring. Äl+10 och 11 var iofs verkligen supersvaga så det syns knappt på bilden.
    Äl+12 var det en tydlig stegring, var nöjd o väntade till idag äl+14 med nästa test.
    Det första var på morgonurin och tyckte det var svagare. Fick panik och tog ett till två timmar senare och det var lite starkare igen.
    Nån med erfarenhet av detta? Kan det gå bra eller kan det betyda att något inte är som det ska?

Mamma till Elina 120420, änglamamma till Emmie 140424-140530
  • Svar på tråden dålig hcg stegring? bild på flera test
  • isabellab

Skulle säga att du inte behöver oroa dig alls. Det kan skilja mellan test och dag till dag beroende på hur man druckit osv.

• AnnC

Ok får hoppas du har rätt. Tack för ditt svar :)

• AnnC

Näe, svagare idag igen. Känner mig inte hoppfull tyvärr undrar när man börjar blöda...

• isabellab

Vissa har inte starkast på morgonen utan mitt på dagen. Försök vänta några dagar och så ta ett kring lunch istället.

• AnnC

Tack, jag vet att alla graviditeter är olika också men vid det här laget har jag plussat väldigt starkt med båda mina barn så detta känns verkligen inte bra...

• Mon bébé 81

Jag skulle inte oroa mig alls för detta. Jag fick också väldigt svaga streck i början, och det varierade från dag till dag. ÄL+12 var starkare än ÄL+13 o.s.v. 

Grattis!{#emotions_dlg.flower}

• AnnC

Jag har beställt digitala som borde komma imorgon. Men är då rädd att de kommer visa fel veckor eftersom testen är så svaga. O då stämmer det kanske inte ändå?

Mon bebe 81 blev testen starkare för dig senare då? Äl+16 här idag ju. Jag vågar verkligen inte hoppas!

Lägger strax in en bild på hur det ser ut nu

• isabellab

Även om du är ÄL+16 så skiljer det ju sig när ägget fäster också. Så det är många faktorer som spelar in! Tror det kommer gå bra det här!

• AnnC

Ja fast jag tycker ändå det borde va starkare nu.

De dagar jag tagit två ggr har första varit första morgonkisset och andra ett par timmar senare.

Svar på tråden dålig hcg stegring? bild på flera test