• Anonym (tips-sökes)

tips på hur man kan krydda upp sexlivet

Söker tips på hur man kan krydda upp sexlivet... är 24 år (kvinna) och lever tillsammans med min sambo sen några år tillbaka. Sexlivet var till en början bra men sen har det bara gått ut för. Bara i år har vi nog inte haft sex mer än 10 gånger... vilket är väldigt tråkigt.... dock tror jag att det börjar vända nu men vill ändå ha lite tips på hur man kan "krydda" sexlivet..

• Svar på tråden tips på hur man kan krydda upp sexlivet
  • Anonym (js)

Sexiga underkläder och en härlig massage?

• Anonym (tips-sökes)

Sexiga underkläder har jag redan prövar. Har även köpt diverse sexleksaker och det fungerade ett tag men intresset verkar ha försvunnit.. massage, nja jag gillar massage men inte sambon. :/

• Anonym (Kille)

Gör som min tjej gjorde igår. När barnen vaknat och hon lekt lite med dem och satt dem framför tvn så kom hon till sängen där jag låg och kröp ner. Hon tog av sig alla kläder på underkroppen och bad mig knulla henne. Hon var plaskvåt och det gick för henne och för mig ganska snabbt. Det jag vill säga är att överraska honom med att vilja ha sex, bjud på dig själv och ta initiativ. Jag uppskattade verkligen hennes initiativ måste jag säga. :)

• Smecker

Kanel? Ingefära? Muskot? Chilipeppar? Vanilj?

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (tips-sökes)
    Anonym (Kille) skrev 2014-11-03 08:21:58 följande:

Gör som min tjej gjorde igår. När barnen vaknat och hon lekt lite med dem och satt dem framför tvn så kom hon till sängen där jag låg och kröp ner. Hon tog av sig alla kläder på underkroppen och bad mig knulla henne. Hon var plaskvåt och det gick för henne och för mig ganska snabbt. Det jag vill säga är att överraska honom med att vilja ha sex, bjud på dig själv och ta initiativ. Jag uppskattade verkligen hennes initiativ måste jag säga. :)

tack för tipset. Ska testa de :)
  • Anonym (tips-sökes)
    Smecker skrev 2014-11-03 08:22:53 följande:

Kanel? Ingefära? Muskot? Chilipeppar? Vanilj?

Har aldrig testat men funkar det är de ju bra :)
  • Q tankar
    Anonym (Kille) skrev 2014-11-03 08:21:58 följande:

Mmmm...men även den som har mest sexlust vill bli förförd med jämna mellanrum... låter på TS som att de båda har drabbats av tristess...hur ska man som kvinnlig partner få mannen till att blir en mer aktiv förförare?

Personligen skulle jag börja prata med mannen - mitt på ljusa dagen om hur jag upplever sexlivet...berätta om sådan som jag längtar efter att han ska göra samt fråga vad som han längtar efter!!

Och sen börja Skålöverraska varandraSkål utirfrån det man kommer fram till!!

"Amare et sapere vix deo conceditor"
  • Anonym (tips-sökes)
    Q tankar skrev 2014-11-03 21:34:00 följande:

Mmmm...men även den som har mest sexlust vill bli förförd med jämna mellanrum... låter på TS som att de båda har drabbats av tristess...hur ska man som kvinnlig partner få mannen till att blir en mer aktiv förförare?

Personligen skulle jag börja prata med mannen - mitt på ljusa dagen om hur jag upplever sexlivet...berätta om sådan som jag längtar efter att han ska göra samt fråga vad som han längtar efter!!

Och sen börja överraska varandra utirfrån det man kommer fram till!!

Kunde inte sakt de bättre själv ;)
Svar på tråden tips på hur man kan krydda upp sexlivet