Är kostymer attraktivt?
Kostymer på män.
Kostymer på män.
Ja
Kostym på en man är som sexiga underkläder på en kvinna.
Beror ju på vem som är i kostymen. Men generellt tycker jag inte att det är ett plagg som är sexigare än andra.
Överlag nej. Men det är klart att en snygg man är klart snygg i kostym med men det har ju inget med plagget i sig att göra.
En snygg klassisk svart eller kritstrecksrandig kostym är väldigt sexigt. En typ Dressman kostym är mindre sexigt.
Men det handlar en hel del om vem som har kostymen på sig också.
Supersnyggt om kostymen har bra passform, ganska fel om den sitter dåligt. Blir lite som en fin klänning på en kvinna.
Japp!
En välsittande mörk kostym är mums mums
En snygg karl i en snygg kostym är vad jag brukar kalla för "sex on legs". Var i Spanien i somras, vältränade broilers i badpjux vid poolen hade ingenting att väga upp mot den asläckra spanska "affärsmannen" i Armanikostym som sprang runt på området. Vad vi brudar glodde, men då gäller det att karln bär upp den.
JA JA JA! Alla dagar i veckan! Häng och keps är inget för mig, kostym och skägg ska det vara! :D
Absolut inte. Kostymer är bland det osexigaste jag vet. Föredrar ett par snygga jeans och en snygg tröja/T-shirt.
Om den är snygg och kanske framför allt: sitter bra.
En välsittande kostym i bra material är alltid snygg. Bra material = Inte hemsk polyester.
En välsittande kostym i bra material är alltid snygg. Bra material = Inte hemsk polyester.
Röstade inte, varken attraktivt eller oattraktivt. Oftast tycker jag kostym är trist, kanske för att jag omgärdas av dem hela dagarna. Tänder normalt mer på en annan stil.
Haha jag var tvungen att läsa kommentarerna innan jag röstade för att jag trodde att du frågade om kostymer som i utklädnad till halloween haha!
Men ja kostymer är snyggt, killarna blir 10% snyggare i kostym enligt mig!