• Anonym (Marie)

Tjejer som snusar. okej??

Hej på er. En gladlynt tjej här som undrar hur ni killar påverkas av att en tjej snusar. Blir ni avtända eller kanske mer tända? sexigt eller fult? kan ni kyssa en tjej som snusar? Jag är själv 33 år och har snusat sen jag var 18 år. Aldrig lössnus utan jag kör portionssnus stora påsar. Själv har jag mött killar som avskytt snus och även mött killar som nästan tänder på att jag snusar som tjej. Min sambokille snusar själv så klart han accepterar det annars vore det ju diskriminering hehe. Vi är idag många fler tjejer i landet som snusar än förr så vad tycker nu killarna? Ni tjejer får självklart berätta något angående snus ni med så klart. En sista fråga jag själv föredrar att ha snus inne medans jag har sex det kryddarliksom.Nån mer som gärna snusar när ni sexar loss?

• Svar på tråden Tjejer som snusar. okej??
  • Fille91

Jag kan såklart bara tala för egen del men jag tycker det är väldigt avtändande med tjejer som snusar, även som röker så svar på din fråga, nej jag skulle inte kyssa en tjej som snusar.

• Alexandre Nayle

Nu tänkte jag på den där låten "Jag spottar aldrig ut min snus innan jag suger kuk" och blev äcklad :(

• Anonym (..)

Varför skulle det vara äckligare med en tjej som snusar än en kille? 

Själv tycker jag rökning är vidrigt, oavsett könet. 

• Smecker

Inte särskilt, nej.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • eslah

Nikotin är inte vidare sexigt (möjligtvis en stor cigarr), smygsnusar då själv som en tok. Däremot tycker jag att tjejer och killar ska plocka ut prillan under vissa aktiviteter, kan inte vara vidare trevligt att blanda saliv med tobak på respektive kön. Spara det till efter.

• Anonym (blä!)

Snus är äckligt. Oavsett kön.
    Punkt.

• manfrsthlm

mig gör det inget om hon snusar portion

KIK: KRILLESTHLM1
  • Anonym (kille som inte röker och snusar)

Det är inte avtändande för mig, har tjej kompisar som röker och snusar och har även kysst tjejer som snusar.

• Anonym (tycker)

Inte okej. En tjej ska smaka och dofta tjej när man kysser henne, inte kamouflera sin naturliga tjejsmak.

• Calingo

Absolut, mina förra flickvän snusade och jag själv gjorde ej det. Ibland tyckte jag det var tändande av någon anledning:) Dock hade hon aldrig en snus inne när vi hade sex.

• Anonym (man)

Inte ok.
    Jag tycker inte det är ok att någon snusar eller röker, oavsett tjej eller kille. Det tyder bara på låg självkänsla och svag karaktär.
    För mig skulle det vara absolut omöjligt att skaffa barn med någon som snusar eller röker. Den mamma som röker eller snusar talar ju också om för sitt barn att "-Jag vill att du ska röka och snusa...". Som bekant gör ju inte barn som mamma säger utan de gör som mamma gör.

Min absoluta övertygelse är att alla som vill kan sluta snusa eller röka. Det finns hundratusentals människor som bara slutar. Alla som vill kan välja att sälla sig till den skaran.
    Jag har mycket svårt att acceptera en person som beslutar sig för att fortsätta snusa eller röka.
    Om jag (mot all förmodan...) vore så full och så kåt att jag hade ett ONS med en tjej som snusade så kan jag garantera att hon skulle bli helt utan sex om hon skulle ha snus inne medan.
    Aldrig att jag skulle kunna ha ett varaktigt förhållande med en sådan person som väljer att snusa eller röka. För mig är det lika otänkbart som att vara tillsammans med en person som misshandlar barn eller andra. Aldrig!

För några år sedan flyttade jag ihop med en kvinna efter två års förhållande sedan hon slutat röka. Hon ville sluta röka och det var en ömsesidig överenskommelse.
    Men efter två månader så visade det sig att hon tjuvrökte, vilket jag misstänkt ett tag men jag gav henne ytterligare en chans. När hon inte tog chansen och när hon sade att hon inte klarade detta om hon inte fick röka ibland så åkte hon ut dagen efter. Jag hyrde flyttkarlar och körde alla hennes prylar till hennes föräldrar.

Svar på tråden Tjejer som snusar. okej??