• wzb

Binda frun, låta 'främmande' man knulla henne

Goddag mina damer och herrar. Jag fick precis, vad jag tycker var en snilleblixt och önskar diskutera utförande samt om det finns något moralikt dilemma i detta. Det är nämligen så att jag berättade för min fru att jag tänder något enormt på att andra män knullar henne. Dock vill jag innerst inne inte dela henne med någon. Hon kunde tänka sig att bli knullad av en annan om det var min vilja. Nu till planen.

Jag tänkte förbereda detta då hon jobbar och jag är hemma. Har beställt ett kit för att spänna fast henne i sängen, helt ovetandes av vad som väntar. Väl fastspänd (på mage)sätter jag på henne en ögonbindel samt hörselskydd. Sedan lämnar jag rummet lagom länge. Kommer tillbaka, tyst, men med en penis sleeve/förstorare på kuken och börjar knulla henne. Försöker göra lite annorlunda än hon är van vid. Låtsas vara nära orgasm, drar ur kuken, och har då förberett lite sperma som jag värmer på kroppen och sprutar över hennes rygg.

Går sedan ut ur rummet, lite lagom för att "gästen" ska komma iväg. Går sedan in till min fru och sätter "själv" på henne och sprutar i/på henne. Därefter kan jag ta loss henne.

Vad tror ni om detta? Kan det uppskattas? Kan det ge lite av en känsla att en främmande man knullar henne? Kan jag lura min fru med en penis sleeve? Kommer hon känna att det är helt fejk? Är det elakt att göra detta, eller en upplevelse?

• Svar på tråden Binda frun, låta 'främmande' man knulla henne
  • NicKnejm

Jo om hon ör öppen för sådana fantasier. Jag har gjort liknande. Fantasier är härliga

• manfrsthlm

luras inte...gör det på riktigt istället...pinsamt om det blir upptäckt

KIK: KRILLESTHLM1
  • Anonym (Tjej 24)

Personilgen hade jag kunnat tända på det.

MEN, dilemmat för mig är: ska du aldrig berätta att det var du?
    Om du berättar kanske hon blir lite besviken, tänker jag, som att du tagit ifrån henne något hon varit med om. Typ "jaha, var det bara du?"-känsla.
    Och om du INTE berättar så kommer hon leva med tron om att en främling haft sex med henne i resten av livet...

Nej, jag vet inte. Båda dessa scenario blir knepiga för mig, men jag känner ju er inte.

Känns som att rollspel, där ni pratar igenom att du låtsas vara någon annan, är en bättre början. Så ni är med på det båda två. Och att du sedan då spelar en roll som inte är ditt vanliga jag.

Se hur hon känner inför det till att börja med.

• Anonym (Så länge hon kan prata)

Så länge du låter henne ha munnen fri och genast avbryter om hon ångrar sig!

• Anonym (Jess)

Nja alltså om hon tror att det är en okänd man kan det ju gå fel, hon kanske inte skulle uppskatta det när det väl kommer till kritan.

• ÄngDal

Jag tror att ärlighet är bäst. Försök hitta fantasier ni bägge vill dela. Gör som du sa och bind henne, om du tror att hon gillar det, och ta hennes sedan när du låtit henne ligga och vänta en stund men låtsas inte att du är någon annan. En lögn kan riskera att bli problematisk på många sätt i framtiden.

Men egentligen bör ni ju ha ett stoppord innan du binder henne. Det ingår ju ibland i spelet att en undergiven kvinna ska protestera mot att bli fjättrad och utnyttjad och bägge kan gå igång på att du ignorerar hennes protester. Men då måste ni bägge veta vad hon ska säga om hon verkligen vill avbryta.

• ÄngDal
    Anonym (Tjej 24) skrev 2014-11-04 13:03:34 följande:

Känns som att rollspel, där ni pratar igenom att du låtsas vara någon annan, är en bättre början. Så ni är med på det båda två. Och att du sedan då spelar en roll som inte är ditt vanliga jag.

Se hur hon känner inför det till att börja med.

Jag tycker att detta är en bra medelväg. Gör det till ett medvetet rollspel. 
  • svenskitelge

Har ingen "sleeve" själv, men nog känner hon av att den är konstgjord?? Den måste väl kännas plastig och kallare än den äkta varan? Dessutom räcker det vä om du spottar lite saliv som du sedan torkar bort lite snyggt när du är klar och ska släppa loss henne.

• Meduza

Håller med föregående, gör det till gemensamt rollspel. Ärligt.
    Du vet aldrig vad detta rollspel kan leda till i framtiden. Och en eloge till ts. Underbart med män som engagerar sig!

• Anonym (Anna)

Det blir konstigt att luras. Då blir det din grej, inte er. Dessutom, jag skulle tända på tanken att ha sex med någon annan man om min man ville se på. Men att bli bunden på mage med hörselskydd och ögonbindel skulle dels vara utsatt och obekvämt och dels skulle hon ju missa det visuella och att få ta på en annan. Om du inte vill dela henne med nån annan och hon ställer upp för att du önskade det då är det ju meningslöst, ingen av er vill.

T

Kör ett gemensamt rollspel istället för att styra och ställa och fejka.

• wzb

Jag vacklar lite. Kanske vore lika bra att inte anstränga sig så mycket, utan bara binda henne i sängen, på med ögonbindel och sen börja behandlingen? Hade jag inte haft några betänkligheter så hade jag sjösatt det på en gång, men det känns som att det KAN gå fel. Insatsen kanske är för hög? Svårt att veta hur hennes reaktion skulle vara. Samtidigt så "förstör" jag det om jag berättar min plan... Vilket dilemma.

• wzb

I mitt senaste inlägg med "behandlingen" avser jag alltså inte vad jag skrev i trådstarten, utan en enklare variant där jag inte försöker förleda henne.

• Anonym (Anna)

Om jag var du så skulle jag förankra det lite grann innan. Jag gillar att bli bunden ibland men skulle faktiskt inte stå ut med att bli det på mage. Då måste man välja mellan att inte få luft eller få nackspärr.

Men det låter bra att inte förleda henne. Det är en häftig känsla att göra något nytt och bli riktigt upphetsad av sin egen partner också, så att de heta minnena är från dej och inte en "okänd man".

Svar på tråden Binda frun, låta 'främmande' man knulla henne