Binda frun, låta 'främmande' man knulla henne
Goddag mina damer och herrar. Jag fick precis, vad jag tycker var en snilleblixt och önskar diskutera utförande samt om det finns något moralikt dilemma i detta. Det är nämligen så att jag berättade för min fru att jag tänder något enormt på att andra män knullar henne. Dock vill jag innerst inne inte dela henne med någon. Hon kunde tänka sig att bli knullad av en annan om det var min vilja. Nu till planen.
Jag tänkte förbereda detta då hon jobbar och jag är hemma. Har beställt ett kit för att spänna fast henne i sängen, helt ovetandes av vad som väntar. Väl fastspänd (på mage)sätter jag på henne en ögonbindel samt hörselskydd. Sedan lämnar jag rummet lagom länge. Kommer tillbaka, tyst, men med en penis sleeve/förstorare på kuken och börjar knulla henne. Försöker göra lite annorlunda än hon är van vid. Låtsas vara nära orgasm, drar ur kuken, och har då förberett lite sperma som jag värmer på kroppen och sprutar över hennes rygg.
Går sedan ut ur rummet, lite lagom för att "gästen" ska komma iväg. Går sedan in till min fru och sätter "själv" på henne och sprutar i/på henne. Därefter kan jag ta loss henne.
Vad tror ni om detta? Kan det uppskattas? Kan det ge lite av en känsla att en främmande man knullar henne? Kan jag lura min fru med en penis sleeve? Kommer hon känna att det är helt fejk? Är det elakt att göra detta, eller en upplevelse?