• Lennart777

    SR, Richard Herrey kritiserar att ett kvinna i Iran fängslas för att ha kollat på volleyboll, blir hatad av etablissemanget och vänstern.

    Nyheten har ni säkert hört. En kvinna i Iran skulle kolla på sport och blev fängslad för tjejer får inte kolla på sport tillsammans med män, därför döms hon till fängelse.
    Man kan tro att etablissemanget i Sverige och vänstern är emot detta, men tydligen hade jag fel. Den enda kritik som kom från vänstern var på de som kritiserade att hon fängslats.

    Richard Herrey skrev:
    @RichardHerreyFollowI Iran är det alltså ett brott för en kvinna att gå på stora idrottsevenemang.Ledsen, men det är ett helt sjukt land med sjuk religion.

    twitter.com/RichardHerrey/status/528973577258008576

    En av de största kritikerna av alla var Soran Ismail som inte tyckte man skulle skriva illa om verken Iran eller Irans islamska styre. Kan någon inom vänstern förklara varför vänstern och etablissemanget tycker att det är rätt att denna kvinna ska fängslas för att hon kollade på sport tillsammans med män?

    Nyheten om kvinnan som blev dömd till fängelse.
    www.svt.se/sport/ville-se-volleyboll-dom-till-ett-ars-fangelse

  • Svar på tråden SR, Richard Herrey kritiserar att ett kvinna i Iran fängslas för att ha kollat på volleyboll, blir hatad av etablissemanget och vänstern.
  • Gert

    Fascistvänstern hatar allt och alla. Så är det, det är bara att leva med det.


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Lennart777
    Gert skrev 2014-11-04 19:28:45 följande:

    Fascistvänstern hatar allt och alla. Så är det, det är bara att leva med det.


    Är detta någon vänstern och etablissemanget även vill i Sverige? Att kvinnor och män inte ska få kolla på sport tillsammans? Någon vänsterpartist som kan svara?
  • Gert
    Lennart777 skrev 2014-11-04 19:30:44 följande:
    Är detta någon vänstern och etablissemanget även vill i Sverige? Att kvinnor och män inte ska få kolla på sport tillsammans? Någon vänsterpartist som kan svara?
    Vänstern är väl inte så sportintresserade, de är mest intresserade av våld. Kanske därför mannen i guldskor får lite vänsterhat mot sig - han är sportintresserad!
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Lennart777

    Soran Ismail blir mer och mer skrämmande, varför stödjer han islamister? Varför försvarar han att Iran fängslar kvinnan? 

  • Gert
    Lennart777 skrev 2014-11-04 19:42:49 följande:

    Soran Ismail blir mer och mer skrämmande, varför stödjer han islamister? Varför försvarar han att Iran fängslar kvinnan? 


    Han kanske är islamist? Det börjar ju bli ganska vanligt med islamister i Sverige.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Lennart777
    Anonym (Fifa) skrev 2014-11-04 19:54:40 följande:

    Hahaha, sitter du och pratar med dig själv??


    Jag vill ha svar men ingen vänsterpartist verkar vilja svara.
  • Anonym (jaha)

    lennart777 har du inget liv eller? Snacka om att leta efter saker att gnälla på!

  • Venne

    Vore ju intressant att få läsa HELA han svar och inte bara det du valt att nämna.

Svar på tråden SR, Richard Herrey kritiserar att ett kvinna i Iran fängslas för att ha kollat på volleyboll, blir hatad av etablissemanget och vänstern.