polisanmälan
Min akassa kommer att polis anmäla mig gör vårlöshet .bidragsbrott ang pengar som jag har fått fel jag har bett bom ursäkt och ska lämna tillbaka pengarna.
men de har allmänt i alla fall.
vad ska polisen göra???
Min akassa kommer att polis anmäla mig gör vårlöshet .bidragsbrott ang pengar som jag har fått fel jag har bett bom ursäkt och ska lämna tillbaka pengarna.
vad ska polisen göra???
Du kommer bli åtalad och bli dömd och få ett straff. Fängelse eller böter.
Skönt att de gör kontroller ibland så sånt här upptäcks
vad ska polisen göra???
Blir verkligrn fängelse för sånt misstag
Blir verkligrn fängelse för sånt misstag
Hur många månader blir fängelse
Hur många månader blir fängelse
För ett år sedan stämplade jag 10 timmer i veckan och jobbade jag 75%
Under hela perioden jag har skickat 75% och skickat till de jag visste inte att man måste skriva vab sjuk semester osv helt omedvetet ...
nu fick veta att de har betalat 20000 kräver de
För ett år sedan stämplade jag 10 timmer i veckan och jobbade jag 75%
Under hela perioden jag har skickat 75% och skickat till de jag visste inte att man måste skriva vab sjuk semester osv helt omedvetet ...
nu fick veta att de har betalat 20000 kräver de
Vad pratar ni om? Om man har tillex. tagit ut mer pengar än vad man har haft rätt till, så blir man återbetalningsskyldig.
Och har man inte gjort något allvarligt innan så kommer aldrig fängelse på tal. Har du fått ut tillex. 20.000 kr som du inte har haft rätt till, så måste du såklart betala tillbaka. Du får betala en tusenlapp i månaden så är det borta på typ 1.5 år..
Hoppas
Hoppas
Hoppas
Hoppas
Skönt att de gör kontroller ibland så sånt här upptäcks