• Anonym (Mobildrummeln)

Kompis såg flickvännens nakenbilder

Hej.

Jag har en del ångest och har rätt dåligt samvete över det jag har tänkt berätta, men jag behöver prata av mig lite.

Jo till att börja med så har jag lite nakenbilder på min flickvän i mobiltelefonen. Inte speciellt ovanligt eller konstigt antar jag). Dessa bilder bestämde jag mig för några dagar sedan att radera vilket jag också gjorde. Men Apple har tydligen, efter senaste uppdateringen, lagt till en mapp i bilder där bilder man har raderat automatiskt mellanlandar i någon månad innan de raderas helt. Detta var en funktion jag inte visste om.

Saken är den att idag på en lektion (går sista året på gymnasiet), så lade jag min telefon på bänken och vände mig för att prata med en klasspolare. Samtidigt tar en annan klasskompis min mobil utan att jag märker det och börjar titta i den. När jag väl märker det är han inne bland dom raderade bilderna och tittar på bland annat tjejens nakenbilder.

Jävligt tur i oturen syns inte hennes ansikte på bilderna så de blir i sig identitetslösa. På en av bilderna ser man hennes bröst samt på två andra ser man underlivet med hennes hand som drar isär yttre b-läpparna.

Hennes bilder låg tillsammans med några andra porrbilder som inte var privata så de smälte in litegrann bland de icke privata. Så jag låtsades som ingenting och förklarade att bilderna kommer från en hemsida där man kan hitta amatörporrbilder.

Han trodde på det utan att tveka eftersom vi brukar visa porrbilder för varandra och jag tror inte att han hade en tanke på att bilderna skulle komma från någon annanstans. Han hade nog inte heller någon tanke på att det var flickvännen han såg. (Vi är vana vid att snacka sex med varandra och visa lite porrbilder vi har hittat på skoj, vi killar i klassen så han trodde väl att det var ännu en samling han såg).

Men nu känner jag dåligt samvete för det här. Min flickvän vet ju inget om att någon annan har sett nakenbilderna på henne. Jag känner mig även väldigt illa till mods av tanken av att min klasskompis har sett min flickvän naken (även om det var ovetandes).

Vad tycker ni om situationen? Bör jag känna så här?

Och ja jag vet att jag var korkad som inte hade lösenkod och inte hade telefonen under uppsikt så det behöver ni inte kommentera.

Snälla var seriösa när ni skriver.

Tack på förhand.

• Svar på tråden Kompis såg flickvännens nakenbilder
  • Anonym (H)

Din vän ska väl GE FAN I att ta din mobil utan tillåtelse och snoka? Fan vad arg jag hade blivit on min sk "vän" gjorde så. Fy!!!

Svar på tråden Kompis såg flickvännens nakenbilder