• eve82

någon som vet...vill inte hoppas för mycket

Här kommer årets idiotfråga, skratta så mycket ni orkar bara ni svarar...*ler*
    har bim i helgen eller i början av nästa vecka... har spänningar längs troskanten..."hoppas om ni förstår vad jag menar"... är det tecken på att mensen är på g...???

• Svar på tråden någon som vet...vill inte hoppas för mycket
  • Skorpan081

Det kan vara mens, men det kan också vara graviditet. Jag började få lite ont ett par dagar innan bim och på bim fick jag världens mensvärk, men mensen kom inte...Testade + i tisdags.

• eve82

GRATTIS! VAD ROLIGT!!!! =)

Är detta jag beskriver mensverk????? Jag är lite nybörjare på det området...*suck* Det är så att jag aldrig kännt av varken mens eller ÄL.... Men så i november blev jag gravid efter två års kämpande, den månaden hade jag kännt av detta obehag som jag beskriver... den graviditeten slutade tyvärr i mf... Sedan dess har jag haft det så här varje månad just vid äl och mens... Då jag fortfarande kopplar ihop dessa känslor med grav blir jag lika besviken varje ggr...*suck* Varför kände jag så här då jag var gravid, och varföre har min kropp hittat på nya pms knep... Räcker det inte med de jag alltid har haft??? Tack för ditt svar!

OCH LYCKA TILL MED BEBBEN =)

• eve82

Ingen mer som vet??? Jobbigt att grunna.... Fan tänkte att om jag slutar röka helt denna månad, skippar den där enda morgonciggen så kanske kanske.... Just nu känns allt sååååååååå hopplöst... Vill bara gå ner och köpa en limpa cigg och sätta mig och röka röka röka... Hoppas på att det onda försvinner, både i ljumsken och i hjärtat... VARFÖR FÅR ALDRIG JAG BLI MAMMA?????

Svar på tråden någon som vet...vill inte hoppas för mycket