• Panda79

Vad är detta?

Började trappa ner amningen för 2 månader sedan och har nu slutat,tog minipee under hela amningstiden tiden och hade inga blödningar när jag tog dem,men den sista månaden jag ammade ( ammade bara 1 gång om dagen i slutet) så fick jag mens 3 gånger på en månad så jag slutade ta minipee. Försöker bli gravid nu och jag har räknat sedan sista dagen då jag blödde sist pga minipee och är nu på dag 23 efter menens första dag och det visar positivt på ägglossningstestet men jag har sedan 3 dagar tillbaka flytningar med lite blod i? Jag brukar aldrig ha ägglossningsslem med blod i? Är det normalt? Varför är det så här? Kan jag ändå chansa att bli gravid denna ägglossnng??

• Svar på tråden Vad är detta?
  • Panda79

Ok, men har blodiga flytningar sedan 10 dagar tillbaka nu,är det normalt? Blir så orolig att det är nåt farligt.Allt detta började sedan jag slutat med amning och minipee..

• Aleksandra Barnmorska

Hej! Det är normalt med mellanblödningar när man slutat amma och använda hormoner. det är kroppen som återställer sig. Det brukar rätta till sig inom tre månader.

Lycka till

• Panda79

Ok låter bra, hoppas det rättar till sig snart då:) tack för ditt svar

Svar på tråden Vad är detta?