• CinnamonGirl

Problem med sajten

Jag har varit medlem på Familjeliv i flera år och alltid roats av att komma hit för att läsa alla roliga och alla allvarliga trådar. Men det är inte roligt längre.

Sajten är otroligt seg, och kraschar ibland. Antar att det är alla script som körs. Jag fattar att ni måste ha reklamen för att få in pengar, och ha mycket länkar till diverse innehåll på sajten på förstasidan. Men räcker det inte att ha det sistnämnda på förstasidan enbart? Att ta bort det på andra delar skulle kanske göra sajten mer lättnerladdad och bli behagligare för oss användare. Det skulle ni nog tjäna på i längden.

Fridens!

Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • Svar på tråden Problem med sajten
  • YokohamaNr2

Jag har haft problem att köra sidan genom Chrome som jag alltid använder, nu använder jag firefox och det funkar men segt

• CinnamonGirl
    YokohamaNr2 skrev 2014-11-07 11:40:31 följande:

Jag har haft problem att köra sidan genom Chrome som jag alltid använder, nu använder jag firefox och det funkar men segt

Jag kör Firefox hemma och då funkar det hyfsat. Men på jobbet använder jag MSIE och det är otroligt segt, och det är där det kraschar. Det är nya stationära datorer på jobbet också, hemma sitter jag med en tre år gammal bärbar dator.

Men för en så pass stor och populär sajt som FL så måste det fungera i flera webbläsare, man ska inte behöva installera Firefox. Det kan jag för övrigt inte göra på jobbet, jag får inte installera något program där.
    Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
Svar på tråden Problem med sajten