• Anonym (kul)

kontakt med kk

Nyfiken på hurdan kontakt ni har med er kk, ni som har?

Hörs ni bara av precis när ni vill ses eller hur har ni det?

När ni ses är det bara sex och sen hemgång som gäller eller hur gör ni?

Nu är det väl kanske olika för vad man tycker, men hurdan kontakt tycker ni är ok att ha med sitt kk?

Frågar för jag är lite osäker ang min kk.

• Svar på tråden kontakt med kk
  • Anonym (kk)

Det vill jag också veta!

Skulle egentligen vilja veta hur det mesta funkar med kk's, en ny värld för mig och jag känner mig lite förvirrad

• Smecker

Det blir vad man gör det till. Det finns inget formulär 1A för hur man skall göra.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • dirty88

För mig:
    Min KK brukar dra hem rätt fort efteråt och det funkar bra för oss.

För dig:
    Prata om det

• Anonym (2)

Min ena chattar jag med nästan dagligen. Det är mysigt. Vi stannar också kvar o umgås lite efter sexet. Den andra träffar jag bara för sex. Han stannar inte kvar. Ibland sexchattar vi, men på avtalad tid. Båda är lika bra.

• Anonym (kul)
    Anonym (2) skrev 2014-11-07 21:44:16 följande:

Min ena chattar jag med nästan dagligen. Det är mysigt. Vi stannar också kvar o umgås lite efter sexet. Den andra träffar jag bara för sex. Han stannar inte kvar. Ibland sexchattar vi, men på avtalad tid. Båda är lika bra.

Jag chattar aldrig med den jag har så ofta. Kanske blir typ nåt mess i veckan. Däremot så har det både blivit att det blivit mys efter osv och att han dragit iväg direkt efter.

Tycker personligen att det är lite roligare om det inte bara är pang på och sen direkt dra iväg.
  • vargveum

Har 3 stadiga kk

Nr 1 sms:ar jag med nästan varje dag. Lite om sex, lite av varje... Och så avtala tid för sex såklart. Pratar ibland på telefon, vilket aldrig händer med nr 2 & 3

Nr 2 hörs jag mer sällan med, men blir lite gullliga puss-smileys då och då, samt avtala tid för sex. Bor i annan stad så det är mer meck (men OJ så värt det)

Nr 3 är mkt som en kompis, hon skickar alltid ett Godmorgon och ett Godnatt, samt det blir mycket mess däremellan.

Har jättebra sex med alla tre, när vi träffas är det från 45 min till ett par timmar. Finns alltid tid för lite mys, ligga och kela, prata om livet. Jag gillar att gosa med den jag har sex med, så vill helst inte bara duscha & dra... Men ibland har man inte tid för så mkt mer än själva sexet. Fast jag pratar gärna under sexet också, kör liksom inte tyst pumpande sex i 45 minuter, det blir ju naturliga pauser, t ex om hon behöver ett break mellan orgasmerna, det är bra tillfällen att prata o klia lite på ryggen.

• Anonym (H)

Det är olika men med min nuvarande kk så hör han (eller jag) av sig sent på kvällen/natten och då förstår ju båda vad som gäller så vi träffas, har sex, kan kolla någon film och bara umgås som vänner gör. Det händer att vi spenderar natten ihop och det är mest för att vi blir för lata för att gå hem. Har inte så mycket kontakt med han via sms eller så under dagarna, inge sexchattande eller så utan vi hör bara av oss till varandra när vi vill ha sex och då passar vi på att umgås lite också eftersom att vi inte pratar så mycket annars.

Svar på tråden kontakt med kk