• Anonym (bonusmamma)

Vad svarar man sin bonus?

Stod ikväll och borstade tänderna på min bonus...och hen säger rakt ut från ingenstans jag önskar du var min riktiga mamma...

Det kändes självklart jätte skoj att höra men samtidigt så blir jag lite ledsen över att bonusen känner så inför sin riktiga mamma...

Vad hade ni svarat på detta? Jag blev så ställd men jag svarade tack och att jag blev glad att hen tycker så bra om mig...

Blir så ledsen att hens "rikitiga" mamma inte kan inse hur mycket hennes barn saknar henne.

/Bonusmamma

• Svar på tråden Vad svarar man sin bonus?
  • Anonym (bonusmamma2)

Ja du den är inte lätt, har fått höra det flera gånger, minstingen har inte träffat sin mamma på fyra år tror jag att det är... Svårt att veta vad man ska säga, jag har svarat som du några gånger, svarat det samma några gånger eller liknande typ du är som min riktiga son... Det beror ju lite på ålder också och hur barnet ser på/kan tolka det hur tydlig man kan/ska vara. Vet inte om det finns något psykologiskt korrekt svar.

• Anonym (op)

Vad jag svarat beror helt och hållet på hur omständigheterna kring "den riktiga mamman" ser ut. Svårt att svara dig alltså när man inte känner till bakgrunden

Svar på tråden Vad svarar man sin bonus?