Bra medium
Måste kolla om någon mer haft samma erfarenhet som jag och min man. Vi gick och träffade ett medium (hemmahörande runt Nyköping) för en tid sedan. Allt han berättade stämde , vi hade en sk privatsittning eller privatseans med honom. Jag hoppades få kontakt med min mamma och hans spikade allt på pricken. Jag var väldigt noga med att INTE berätta något innan och tog undan alla foton på henne som fanns i hemmet innan han kom på besök. Jag fick veta av en vän om Cold Reading, (alltså att man låser upp information om den man har som kund genom olika psykologiska knep) men den här killen satt bara med slutna ögon och BERÄTTADE saker han omöjligt kunde veta, inget som finns registrerat någonstans om min avlidna mamma. Helt otroligt. Andreas Österlund, kanske 25-30 år gammal. Han fick fram saker som ALDRIG någon annan en jag kunde veta , saker inte min man ens visste om. Får fortfarande gåshud när jag tänker på det. Att det fungerar!!
Är det någon mer som haft en stark upplevelse med ett medium? Eller någon mer som träffat Andreas? Kommer använda / rekommendera honom i framtiden . www.mediumandreas.se är hans hemsida i allafall
Jag vill i alla fall tro på livet efter döden efter detta möte