• Anonym (Colette)

Blev dumpad så varför hör han av sig?

Jag blev dumpad för ett par veckor efter en flerårig relation. Jag har förstås inte hört av mig men han sms mig idag och rek en biofilm. Jag svarade inte. Gillar visserligen att gå på bio men det normala är väl att fråga hur den andra mår och inte rek filmer?!

• Svar på tråden Blev dumpad så varför hör han av sig?
  • Anonym (skitit)

Skit i det bara. Han försökte väl vara "nice guy" och reko igenom att smsa dig. Har hört flera historier när killar gjort så, dom vill väl bevisa hur snälla och trevliga dom är "egentligen". 

• Anonym (83)

Det verkar som om att han söker kontakt. Varför lite svårt att veta...Har du svarat honom?

• Anonym (belzebub)

När man dumpat någon
    Så hör man inte av sig till denna på ett tag. Så den dumpade får lov att bearbeta och läka. Så håll den egoistiska idioten ur ditt liv.

Men det är klart.. Han kanske inte får mus tillräckligt och du kanske är hans chans att täcka det behovet av just sex.

Dumpa o ha någon att ligga med, tills man finner en ny...
    Omvänt brukar det vara.......... ha en dum idiot som kan fixa och ställa upp, o ligga med någon annan.

Men du gör väl som många andra kvinnor.. Svarar honom till sist och rätt vad det är så ligger han mellan benen på dig. För att du har en förhoppning att locka honom tillbaka och han tömmer gott och glömmer!Flört

• Liten till

Eller så söker han kontakt. Man saknar inte kon förrän båset är tomt heter det ju.

Han kanske vill försöka igen? Stå på dig och svara inte.

• Anonym (Colette)

Han dumpade mig på sms och har tydligen träffat någon annan -:(. Nej jag tänker inte svara honom men tycker det är konstigt att han hör av sig med någonting så irrelevant som ett filmtips.

• Anonym (Lwc)
    Anonym (Colette) skrev 2014-11-08 10:25:04 följande:

Han dumpade mig på sms och har tydligen träffat någon annan -:(. Nej jag tänker inte svara honom men tycker det är konstigt att han hör av sig med någonting så irrelevant som ett filmtips.

Dumpa någon på sms efter en flerårig relation? Ja, det säger väl tillräckligt om att han ändå inte var nåt att ha.
  • Anonym (!!)

Han hör av sig för att du inte har hört av dig, det tar ner hans ego, antingen så ångrar han sig eller så vill han dra in dig igen för att han ska lämna dig ännu en gång ihop om att du ska kämpa för att få honom tillbaka, hade du trackat hans lur, ring och gråtit dittan och dattan hade han aldrig frågat om du ville gå på bio. fortsätt ignorera honom han kommer bli galen och komma tillbaka krypandes, börja dejta nya oxå om du kan så lär han få ännu mer ångest.

• Anonym (!!)
    Anonym (!!) skrev 2014-11-08 12:39:08 följande:

Han hör av sig för att du inte har hört av dig, det tar ner hans ego, antingen så ångrar han sig eller så vill han dra in dig igen för att han ska lämna dig ännu en gång ihop om att du ska kämpa för att få honom tillbaka, hade du trackat hans lur, ring och gråtit dittan och dattan hade han aldrig frågat om du ville gå på bio. fortsätt ignorera honom han kommer bli galen och komma tillbaka krypandes, börja dejta nya oxå om du kan så lär han få ännu mer ångest.

On filmtips menar ja .
  • Anonym (belzebub)
    Anonym (Colette) skrev 2014-11-08 10:25:04 följande:

Han dumpade dig på SMS, han har träffat någon ny.. men håller kontakten med dig och låter dig inte läka och bli hel..

Din skydds ängel har räddat dig.. han har så många fel i sina värdegrunder att den killen är inget att ha.  han är en sopa och sopan ska vara i soptunnan med locket på...

Antingen vill du ha hans kontakt.. och får fundera på hans konstigheter och bli knäpp på köpet..
    ELLER
    Sätt ner foten som STOLT kvinna och be han.. Hej jag önskar ingen mer kontakt med dig, önskar inga framtida kontaktförsök från din sida. Respektera detta!!

OCH så lever du ditt liv i frid och träffar en kille med lite innanför pannbenet som förtjänar dig...
  • Anonym (Colette)

Tack för era snälla och peppande inlägg. Jag har inte hört av mig och kommer inte göra det heller och han har inte hört av sig efter filmtipset. Dock har ilskan övergått till besvikelse och jag börjar känna en saknad. Hur har ni gjort när ni saknat ett ex? Hört av er eller ignorerat känslan eller gjort något kreativt?

Svar på tråden Blev dumpad så varför hör han av sig?