• Anonym (`)

Sexiga kvinnor

Det finns kvinnor, Jag tror dom är en på miljonen, som man får stånd av bara man ser dom på avstånd..Dom kan vara 17 - 50. Det är någonting dom utstrålar. Det kan inte var lukt, eftersom man ser dom på långt avstånd. Har aldrig varit med någon av dom. Vad kan det vara som dom har?

• Svar på tråden Sexiga kvinnor
  • Anonym (`)

Är dom nyknullade och lyckliga?

• Nyfiken gul

självsäkerhet, själförtroende, självaktning, har hittat sin plats i livet, nyfiken , öppensinnad.  
    är väl ungefär en förklarlig orsak till att en del människor har "det" . 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (`)

"Enorma meloner." Nej det är inte det som är grejen. Det är någonting svårdefinierbart.

• Smecker
    Anonym (`) skrev 2014-11-08 18:06:27 följande:

"Enorma meloner." Nej det är inte det som är grejen. Det är någonting svårdefinierbart.

Det är enorma meloner med.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (`)

Själv är jag mer för stjärtar, men det är någonting mer än så.

• Anonym (tycker)

Nej, jag upplever inte samma.
    Men funderar på om hållningen och rörelsesättet kan vara det som påverkar dig? Med tanke på att premissen var stort avstånd så finns inte många faktorer att välja på.

• HäckHäxan

Dom har "DET" den där grejen folk sällan kan sätta fingret på! Så ser jag på folk vissa bara har "DET" och man missar inte det.

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Sebastian72

[quote=74307713][quote-nick]Nyfiken gul skrev 2014-11-08 17:22:47 följande:[/quote-nick]självsäkerhet, själförtroende, självaktning, har hittat sin plats i livet, nyfiken , öppensinnad.  

är väl ungefär en förklarlig orsak till att en del människor har "det" . 

[/

Är ju så. Finns INGET mer sexigt än en kvinna som är trygg och vet om det. Då kan bröst och snygga kurvor flyga all världens väg.

Ett tips till er vackra (och ni behöver inte vara så vackra på er egen skala) , självsäkra, och framförallt vänliga, roliga kvinnor - ni kan plocka upp oss ngt yngre killar närsomhelst!. Och då är jag 42:).

Men ta det till er:). Ni är oftast formidabla!

• Anonym (`)

Ja, det är någonting med rörelsen/hållningen.

Svar på tråden Sexiga kvinnor