• Anonym (Farao)

Tjejer, känner ni er rumpa guppa/dallra/gunga när ni går? Och vad tycker ni isåfall om det?

Är väldigt förtjust i kvinnors rumpor, speciellt de som tydligt rör sig under gång, typ guppar, dallrar eller gungar. En del verkar röra sig så mycket att tjejen borde mörka det så därför undrar jag hur många som faktiskt gör det och vad tycker ni om att känna det? Ni får gärna beskriva utförligare i kommentarsfältet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer, känner ni er rumpa guppa/dallra/gunga när ni går? Och vad tycker ni isåfall om det?
  • Anonym (Miranda)

Ja. jag kan känna att baken typ hoppar om jag går fort. Egentligen känns det lite slafsigt och som den är för stor men männen älskar det så jag ska väl inte klaga för mycket.

• fluu

Som med det mesta annat på min kropp jag känner så är det ingenting jag går runt och tänker på...

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • aquiredtaste

Valde första alternativet, men det stämmer egentligen inte alltid, har jag tex ett par tajta jeans på mig så känner jag inget. Naken däremot känner jag det definitivt.

Och gilla det? Ja why not, min rumpa gör sitt jobb, för mig är den skön att sitta på (med?) och för andra gör den också sitt jobb ibland, vissa tycker om att titta på den.

• Anonym (Farao)

Hoppas på fler svar från kvinnorna.

• CarinaL26

Har svarat på liknande förut. Ja jag känner baken gunga rätt ordentligt när jag går. Framför allt om jag går snabbt eller i högklackat (av någon konstig anledning).

Har tyckt den känts för stor pga det tidigare men som någon annan sa, männen är galna i den och då får man väl bara gilla läget.

• Anonym (PervotTS)

Finns det verkligen nötter som kommer svara på denna idiotiska fråga, shit.

• CarinaL26
    Anonym (PervotTS) skrev 2014-11-10 14:06:27 följande:

Finns det verkligen nötter som kommer svara på denna idiotiska fråga, shit.

Om du tycker TS är ett pervo pga av denna fråga så skulle jag vilja påstå det finns väldigt många perversa här på FL. Lite udda fråga ja, pervers nej. Även om frågan är udda så tycker jag ändå den är rätt oförarglig, i synnerhet jämfört med annat här. Varför så hård mot TS?
  • Anonym (PervotTS)
    CarinaL26 skrev 2014-11-10 14:11:43 följande:

Om du tycker TS är ett pervo pga av denna fråga så skulle jag vilja påstå det finns väldigt många perversa här på FL. Lite udda fråga ja, pervers nej. Även om frågan är udda så tycker jag ändå den är rätt oförarglig, i synnerhet jämfört med annat här. Varför så hård mot TS?

Klart ts är pervers. Ts vill bara få sliskiga Birger svar att onanera till!
  • Anonym (Farao)
    Anonym (PervotTS) skrev 2014-11-10 14:55:36 följande:

Klart ts är pervers. Ts vill bara få sliskiga Birger svar att onanera till!

Vad är det för fel på att gilla guppande skinkor? Tycker du inte alla analsextrådar och kukstorlekstrådar är värre?

Ser fram emot fler svar från kvinnor som inte blir upprörda av frågan.
  • Anonym (Absolut)
    Anonym (Farao) skrev 2014-11-12 14:43:41 följande:
    Vad är det för fel på att gilla guppande skinkor? Tycker du inte alla analsextrådar och kukstorlekstrådar är värre?

Ser fram emot fler svar från kvinnor som inte blir upprörda av frågan.

Tänkte inte svara egentligen men vill ställa upp eftesom jag är kvinna och inte alls blir upprörd av frågan, jag började skratta när jag såg den för att vara helt ärlig, tyckte det va en rolig tanke.

Jag känner rumpan guppa och dallra när jag går men jag gillar det! den gör sitt jobb haha, det är även anledningen till att min pojkvän alltid går bakom mig när vi går någonstans heheh ^^
  • Anonym (Farao)
    Anonym (Absolut) skrev 2014-11-14 18:16:42 följande:

Tänkte inte svara egentligen men vill ställa upp eftesom jag är kvinna och inte alls blir upprörd av frågan, jag började skratta när jag såg den för att vara helt ärlig, tyckte det va en rolig tanke.

Jag känner rumpan guppa och dallra när jag går men jag gillar det! den gör sitt jobb haha, det är även anledningen till att min pojkvän alltid går bakom mig när vi går någonstans heheh ^^

Trevligt!

Fler?
Svar på tråden Tjejer, känner ni er rumpa guppa/dallra/gunga när ni går? Och vad tycker ni isåfall om det?