• Bellis88

Håll mig om halsen och ta mig hårt!

Någon annan här som läst fifty shades of grey-böckerna?

OMG vad jag vill uppleva det!

Bli riktigt dominerad, bli bestraffad, och även att killen ska hålla handen om min hals när han tar mig hårt. Inte för andningskontroll utan bara att han håller handen där med ett halvhårt grepp.

• Svar på tråden Håll mig om halsen och ta mig hårt!
  • Smecker

Du kanske borde träffa en kille som också läst böckerna och lärt sig vara dominant? Kan inte bli mer än skitbra. Lycka till!

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • dirty88

Shit va pinig stämning det blev här inne nu

• Bellis88
    dirty88 skrev 2014-11-08 20:10:40 följande:
    Shit va pinig stämning det blev här inne nu
    Vad är det som är pinigt?
  • Bellis88
    Smecker skrev 2014-11-08 20:00:20 följande:
    Du kanske borde träffa en kille som också läst böckerna och lärt sig vara dominant? Kan inte bli mer än skitbra. Lycka till!
    Ja jag ska tvinga min sambo att läsa böckerna. :)
  • dirty88
    Bellis88 skrev 2014-11-08 20:35:03 följande:
    Vad är det som är pinigt?
    Att erkänna att du läst boken.
    Att erkänna att du läst boken och likt alla andra 45+ mammor blivit upphetsad på tanken om att bli dominerad.
    Att erkänna att du läst boken, blivit upphetsad på tanken att bli dominerad men förmodligen inte insett att du är naturligt programmerad att bli dominerad sexuellt.
    Och sist men inte minst:
    Att erkänna att du läst boken, blivit upphetsad, inte förstått varför och heller inte förstått att det är ju pga detta som boken blivit populär och förmodligen inte heller veta att boken ursprungligen var erotisk fan-fiction från twilightfilmerna vilket gör allting ännu mer pinit.

Ser fram emot shitstormen.
  • Tigrisog

TS du är ung och har tiden till din fördel för att få uppleva något så nära, eller likt det du har läst om. Har själv inte läst den boken (@dirty88 > på riktigt) men det du anar, längtar efter kan du hitta i det verkliga livet. Men det beror till stor del på dig själv, hur du ser på dig själv, förhåller dig till din sexualitet och vad du är villig att ge i mötet med en annan person. Din njutning, din passion. Den andra biten är ju att du såklart, om du har tur, träffar någon som är på samma nivå som du, dvs. 100% närvaro i mötet. Då når ni samma takt, rörelser, smekningar, blickar mot varandra, även i tal...ni blir synkade som bara två människor kan bli. Det vilda blir normalt i mötet och smärta accepterat men bara upp till den nivån ni lägger tillsammans. Om detta måste ni prata om och vara överens om innan så ni inte gör något ni får ångra sen. Sen skadar det inte att ni har fantasi, spontanitet för att göra det oväntade. Sånt brukar för det mesta uppskattas och leder till en höjning av både den fysiska som mental njutningen. Bara litet som kanhända kan leda dig i rätt riktning så att du hittar rätt bland allt det komplexa ett sånt möte innebär så att din upplevelse stannar både tid o rum..Lycka till.

• pojken81
    Bellis88 skrev 2014-11-08 18:14:49 följande:

Någon annan här som läst fifty shades of grey-böckerna?

OMG vad jag vill uppleva det!

Bli riktigt dominerad, bli bestraffad, och även att killen ska hålla handen om min hals när han tar mig hårt. Inte för andningskontroll utan bara att han håller handen där med ett halvhårt grepp.

Dålig respons här. Jag gillar att dominera kvinnor :)
Svar på tråden Håll mig om halsen och ta mig hårt!