Min 15 månaders kan säga hej, nej, ja, lampa, gurka , bil, buss , mamma , dadda , Bibbi, Bobbo, Diddi , Babba , doddo , mig , han kan låta som flera djur, som en häst , gris ,får , kyckling (pip pip) , fisk (blubb blubb) katt, hund, lejon, björn också peka ut vad alla djuren är för något om jag frågar. Känns som han är väldigt medveten om det mesta iaf så han förstår mycket av det man säger till han. Allt på kroppen lärde han sig för länge sen , och alla kläder plagg kan han peka vart det ska vara någonstans, ytterkläder och sånt också vet han, skor är på fötterna,mössa på huvudet osv Han har alltid varit tidigt i talet men han var lite senare på att gå. Han började gå nu när han va 14månader men mer ordentligt nu vid 15 månader. han kan flertalet olika rörelselekar som Imse vimse spindel , blinka lilla stjärna , klappa händerna, knäppa med fingrarna, stampa, snurra ... Med flera , krokodil låten. Babblar låter med rörelser oooosv.....Ja nu blev de en liten skryt inlägg här men jag är så stolt över honom
, är ensamstående mamma älskar att vara mamma och vi lär oss massor tillsammans . Har glömt massor nu det vet jag. Men bara lite grann av de han kan ❤️🥰