Hur skall kvinnans underliv se ut?
Även tjejer kan vara med och rösta om hur deras underliv skall se ut.
Även tjejer kan vara med och rösta om hur deras underliv skall se ut.
Föredrar helrakat, men en lite snygg string eller tofs är också snyggt. Sålänge det inte växer ut på låren är det ok, men helt vildvuxna kön gör mig avtänd.
Orakat är underbart vackert, men trivs kvinnan med rakat så syns det och blir lika fint!
Som hon trivs bäst.
Och om jag ska välja beror det på hur fittan ser ut i kombination med vilken hårväxt man har. Själv har jag en fantastiskt fin fitta som gör sig bäst som helrakad, särskilt som min hårväxt är bedrövlig - gles, rakt och råttfärgat gör liksom ingen glad. Men tätt lockigt kan vara hur läckert som helst! Har hon lite bullfitta får det gärna synas ordentligt eftersom jag tycker det är riktigt hett.. gillar även när själva blygdisarna är renrakade... ja om jag får välja
Röstade på helrakat men jag gillar riktig buske också, så antingen eller, inget mitt emellan!
Som hon trivs bäst.
Och om jag ska välja beror det på hur fittan ser ut i kombination med vilken hårväxt man har. Själv har jag en fantastiskt fin fitta som gör sig bäst som helrakad, särskilt som min hårväxt är bedrövlig - gles, rakt och råttfärgat gör liksom ingen glad. Men tätt lockigt kan vara hur läckert som helst! Har hon lite bullfitta får det gärna synas ordentligt eftersom jag tycker det är riktigt hett.. gillar även när själva blygdisarna är renrakade... ja om jag får välja
En rejäl buske skall det vara!
Helst så lite hår som möjligt men har inget emot trimmad eller med liten tofs. Hårig kan va ok men då gäller det att man håller sig ren och inte smakar/luktar kiss i hårtofsen ovan klittan.
Helst stora blygdläppar.
Skiter i rakat eller inte.
Helst stora blygdläppar.
Skiter i rakat eller inte.
Ska och ska, det är trevligt om det är så, men jag tar den bana som sitter på den jag gillar.
Egen preferens är stora läppar.
Hår är både upphetsande och lite äckligt (kanske därför upphetsande...).
Rakad bana är visuellt finast och skönt att slippa hår längst in på tungan som stör.