• Anonym (Promenix)

Promenader i Stockholm

Hej gott folk!

Jag vänder mig till er Stockholmare som skulle kunna tipsa om vackra promenadplatser i Stockholms? Har ni någon favoritplats eller promenerar ni enbart i hemorten?

Min favoritrunda hittills är den från Skanstull till Hornstull. När man går förbi Erikdalsbadet till grusvägen vid sjön som är cirka 2.5 km lång fram till Tanto.

Har ni några favoritplatser att rekommendera?

KRAM

• Svar på tråden Promenader i Stockholm
  • Anonym (Promenix)

Kom igen nu, vart är ni överaktiva människor? :D

• guchi

Jasså är det här alla befinner sig i sexrummet denna söndagskväll haha.
    Ska du ut och promenera ???

• glutten

Gå från Slussen upp på Mariaberget och Monteliusvägen, bort mot Hornstull och Långholmen. För riktigt lång promenad, gå över Västerbron och gå Norr Mälarstrand tillbaka längs Riddarfjärden.

Eller åk ut till Djurgården och promenixa.

• guchi

Sorry.. var inte alls sexrummet utan det känsliga, trodde tydligen att den bara hade en underkategori då jag såg sextrådar över eller under denna. Haha jag trodde du var en man som sökte sällskap på promenaderna...

• Anonym (Promenix)
    glutten skrev 2014-11-09 21:08:29 följande:

Gå från Slussen upp på Mariaberget och Monteliusvägen, bort mot Hornstull och Långholmen. För riktigt lång promenad, gå över Västerbron och gå Norr Mälarstrand tillbaka längs Riddarfjärden.

Eller åk ut till Djurgården och promenixa.

Tackar. Var i Långholmen ett par gånger under sommaren. Sjukt vackert område.
Svar på tråden Promenader i Stockholm