Manduca bärsele.
Har kollat lite på den bärselen. Är det olika modeller eller? Fattar ingenting, priserna verkar skilja sig. Även materialet.
Någon som har erfarenhet av dessa? Erfarenheter? Eller tips på annan bättre bärsele.
Har kollat lite på den bärselen. Är det olika modeller eller? Fattar ingenting, priserna verkar skilja sig. Även materialet.
Någon som har erfarenhet av dessa? Erfarenheter? Eller tips på annan bättre bärsele.
Jag har en! Mkt nöjd. Tror bara det är en modell, men vissa färger kostar mer. Tyckte den var mkt skönare än ergo baby. Finns en butik i Helsingborg som säljer båda, om du råkar bo det minsta i närheten hade jag åkt dit och testat. Kan bero på hur man är byggd vilken som är skönast!
Har en Manduca, jättenöjd! Vet inte om det finns flera modeller av den, hade bara testat Babybjörn och bärsjal innan. Manducan är helt klart bäst! Här är den:
www.amazon.co.uk/Manduca-Standard-Edition-Carrier-Sand/dp/B0052S4PZQ/ref=sr_1_2&qid=1415563870&sr=8-2&keywords=manduca+beige
Fanns en tidigare modell som nu ersatts av den som heter new style. Det är inga stora förändringar som gjorts dock, mest utseendet. Det finns vissa manduca som är dyrare men det är för att de har annan färg.
www.manducababycarrier.com.sg/manduca-baby-carrier-frequently-asked-questions.html
Vi skulle inte överleva utan vår manduca, använt den sen ca 4 mån ålder då jag tyckte sonen blevblev för tung för sjale .
Jättebra bärsele.....så länge bäraren inte är liten i kroppen. Sambon har använt sin manduca flitigt. Mig passar den inte.
Tack! Okej, då antar jag att det bara beror på material och färg att det skiljer sig i pris. Någon såg jag var 100% bomull, och någon hade yttermaterial i canvas och bomull. Och det är den jag kollat på, eller blivit sugen på. Samma som winnethepoh länkade till. Fast den svarta.
Hur funkar det att bära på höften? Tänk att använda den både till både min 20 månaders, samt min 3 veckors. Lite beroende på vad vi ska hitta på. Antar att lillplutten har jag framtill, men tänkte på min 20 månaders. Henne har jag nog helst på ryggen, eller allra helst höft. Funkar det tror ni?
Jag är 166, är det för kort? Maken är 180.
Och så undrar jag över dessa zinIN, vad är det till för?
Tack! Okej, då antar jag att det bara beror på material och färg att det skiljer sig i pris. Någon såg jag var 100% bomull, och någon hade yttermaterial i canvas och bomull. Och det är den jag kollat på, eller blivit sugen på. Samma som winnethepoh länkade till. Fast den svarta.
Hur funkar det att bära på höften? Tänk att använda den både till både min 20 månaders, samt min 3 veckors. Lite beroende på vad vi ska hitta på. Antar att lillplutten har jag framtill, men tänkte på min 20 månaders. Henne har jag nog helst på ryggen, eller allra helst höft. Funkar det tror ni?
Manduca är nog jättebra. Jag har inte haft en sådan själv, men den är ju ergonomisk. Vi hade valt den om det inte vore för att vi gillade Becos funktion att kunna byta bärare/plats på barnet utan att behöva ta loss barnet. Tror dock inte att den funktionen finns kvar på de senare modellerna av Beco.
Manduca är nog jättebra. Jag har inte haft en sådan själv, men den är ju ergonomisk. Vi hade valt den om det inte vore för att vi gillade Becos funktion att kunna byta bärare/plats på barnet utan att behöva ta loss barnet. Tror dock inte att den funktionen finns kvar på de senare modellerna av Beco.
Jag ät 165 cm och normalbyggd manducan sitter bra på mig. Jag hade möjlighet att prova min systers innan jag köpte , annars hade jag nog chansat ändå. De är lätta att sälja begagnad .
Beställde precis en manduca nu. Får helt enkelt skicka tillbaks den om den inte funkar.