• Anonym (Alternativ?)

Ni som inte har oral sex - vad gör ni istället?

Ja som sagt. Jag undrar vad ni ägnar er åt istället, ni som inte håller på med det. Om det nu är ge eller få, kvinna eller man, ung eller gammal osv.

Blir det inte tråkigt i längden?

• Svar på tråden Ni som inte har oral sex - vad gör ni istället?
  • manfrsthlm

gör en god sallad,gott kött,o en flarra vin på det istället

KIK: KRILLESTHLM1
  • Anonym (Pärka)

att enbart använda sig av oralsex är väl trist om något?  

Gör man bara oralsex eller gör man aldrig annat? 

Man kan använda munnen ändå utan att behöva ha könet i munnen. Sugande kyssar över hela kroppen, smekande händer , petting av alla dess slag, leksaker av olika slag 

varför skulle avsaknaden av oralsex vara tråkig? 

• Anonym (Alternativ?)
    Anonym (Pärka) skrev 2014-11-09 21:04:37 följande:

att enbart använda sig av oralsex är väl trist om något?  

Gör man bara oralsex eller gör man aldrig annat? 

Man kan använda munnen ändå utan att behöva ha könet i munnen. Sugande kyssar över hela kroppen, smekande händer , petting av alla dess slag, leksaker av olika slag 

varför skulle avsaknaden av oralsex vara tråkig? 

Jag menade inte att man måste använda sig av oralsex enbart. Det ena behöver inte utesluta det andra, måste inte vara antingen eller.

För mig skulle det kännas som en stor besvikelse att vara med nån som inte gillar detta, det var därför jag frågade.

Men tack för ditt svar, det var givande att läsa det!
  • Nyfiken gul
    Anonym (Alternativ?) skrev 2014-11-09 21:21:27 följande:
    Jag menade inte att man måste använda sig av oralsex enbart. Det ena behöver inte utesluta det andra, måste inte vara antingen eller.

För mig skulle det kännas som en stor besvikelse att vara med nån som inte gillar detta, det var därför jag frågade.

Men tack för ditt svar, det var givande att läsa det!
    jag är en kvinna som inte får oralsex för min man inte gillar det . Jag ger honom däremot.
    Men jag kan inte säga att det är en besvikelse eller att det är något jag saknar . Eftersom det övriga sexet väger upp det hela.  Precis som pärka ovan skriver så finns det så mycket annat att göra så jag upplever inte ens att det är något som fattas. 

att inte få oralsex är ingen förlust så länge man har ett rikt sexliv och fri fantasi i övrigt. 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Ni som inte har oral sex - vad gör ni istället?