Vill hon ligga med han?
Hej! Jag har ett väldigt allvarligt dilemma här... Jag och min flickvän gillar varandra jättemycket, men för ungefär en vecka sedan var vi i Örebro och gick på Fredrik Lindströms och Henrik Schyffets tillställning "Ägd". Efteråt så fick min tjej en inbjudan av Fredrik Lindström till hans "efterfest" och hon är ett jättestort fan av honom så hon tackade jag och jag fick följa med.. Kvällen var jätterolig osv. Men det är det som hände efter som får mig att vilja slita ut mitt eget hjärta och kasta i rännstenen... Ja alltså några dagar efter så började han smsa henne, och jag fick se detta av min flickvän, HAN RAGGAR PÅ HENNE!!! Med repliker som att hon var fin i håret m.m han frågade också om hon ville komma hem till honom i Stockholm... Men det absolut värsta är att, tjejen går på folkhögskola och hon frågade om han kunde föreläsa där... Han gick endast med på det om hon går ut på middag med honom.. Jag menar, han brukar ta ca 80k för en föreläsning, men han gör det helt gratis om hon går ut med han...Och ja, när hon hade fått det smset så ville hon helt plötsligt ta en "paus" och bara vara kompis med mig, Kvällen innan och ALLA dagar innan så var hon lika kär i mig som hon alltid har varit,, hjälp! Vad ska jag göra??!!!