Det luktar kiss när jag får fontänorgasm :(
Sedan jag bytte sexpartner har jag börjat uppleva så kallade fontänorgasmer, något jag aldrig upplevt förut. Det är både skönt och upphetsande för oss båda att jag sprutar, men det finns ett stort problem - det är inte luktfritt. Självklart funderar ju jag på om det kan vara så att jag kissar på mig när detta händer och att det alltså inte är vätska från skenes körtlar som kommer ut. Det jag inte får ihop är bara att allt annat förutom doften stämmer överens med vad en fontänorgasm förklaras med.
Vad tror ni? Är det omöjligt att en fontänorgasm luktar urin, eller kan det vara fontänorgasm jag upplever trots urindoft? Jag sprutar dessutom mycket, säkert några deciliter totalt (kan komma flera gånger på rad, min partner är som sagt i en annan liga...). Jag har prövat att kissa preciiis innan samlag och då tryckte jag verkligen ut allt urin, men fontänerna kommer ändå. När jag kommer beskriver min partner det som att jag "växer" inuti vaginan precis innan vätskan kommer, och jag pressar på lite neråt och utåt med magmuskler och knipmuskler för att det ska komma. Det är inte mysigt att sova i sängen efteråt för att det dels är så blött och dels för att det luktar illa när det torkat in. Är det någon av ej tjejer här som får fontäner som luktar kiss? Har ni hittat någon lösning eller kör ni på i alla fall? Vore skönt med lite respons från någon som sitter i samma båt...