• Anonym (nyinomämnet)

Det luktar kiss när jag får fontänorgasm :(

Sedan jag bytte sexpartner har jag börjat uppleva så kallade fontänorgasmer, något jag aldrig upplevt förut. Det är både skönt och upphetsande för oss båda att jag sprutar, men det finns ett stort problem - det är inte luktfritt. Självklart funderar ju jag på om det kan vara så att jag kissar på mig när detta händer och att det alltså inte är vätska från skenes körtlar som kommer ut. Det jag inte får ihop är bara att allt annat förutom doften stämmer överens med vad en fontänorgasm förklaras med. 

Vad tror ni? Är det omöjligt att en fontänorgasm luktar urin, eller kan det vara fontänorgasm jag upplever trots urindoft? Jag sprutar dessutom mycket, säkert några deciliter totalt (kan komma flera gånger på rad, min partner är som sagt i en annan liga...). Jag har prövat att kissa preciiis innan samlag och då tryckte jag verkligen ut allt urin, men fontänerna kommer ändå. När jag kommer beskriver min partner det som att jag "växer" inuti vaginan precis innan vätskan kommer, och jag pressar på lite neråt och utåt med magmuskler och knipmuskler för att det ska komma. Det är inte mysigt att sova i sängen efteråt för att det dels är så blött och dels för att det luktar illa när det torkat in. Är det någon av ej tjejer här som får fontäner som luktar kiss? Har ni hittat någon lösning eller kör ni på i alla fall? Vore skönt med lite respons från någon som sitter i samma båt...

• Svar på tråden Det luktar kiss när jag får fontänorgasm :(
  • Anonym (blä)

Luktar det piss så är det piss. Du pissar på dig alltså..... urk.

• dirty88

Kvinnlig utlösning innehåller urin så luktade det inte kiss vore det något fel på dig.

• Anonym (Inget konstigt)

Har fått fontänorgasm i 7 år och kan säga att det INTE är något konstigt om det luktar lite urin eller om lukten påminner om urin då fontänen trots allt kommer från urinröret vilket kan föra med sig lite urin på väg ut.

• Q tankar

Undrar om ni varit tillsammans länge? Oavsett så är min erfarenhet att sannolikheten för urin  samt vätskemängden under fontänorgasm minskar med tiden...dvs du tränar upp dina muskler och blir starkare och därmed inte släpper på så fullt ut efter ett tag (är man svag i slidmuskelaturen blir den helt slapp både före och vid orgasm).

Annars så tror jag att det är knipövningar som gäller dels vanliga men även med geishakulor!! Sporter där du hoppar och springer mycket är också bra träning för slid och bäckenmuskelaturen.

"Amare et sapere vix deo conceditor"
  • Anonym (Jess)

Jag får samma som du och ja, jag tror att det är delvis kiss. Varför skulle det annars lukta kiss? Tycker folk är så snara med att försäkra att fontänorgasm aaaabsolut inte är kiss, men allvarligt talat, det finns bara ett organ i bäckenområdet som kan lagra några sl väska och det är urinblåsan! Annars vore skenes körtlar nån slags magiska körtlar som kan producera sjukt mycket vätska i en rasande takt... Jag tror att det som händer mig, och dig låter det som, är dels lubrikation, sekret från skenes körtlar och urin. Men det gör mig inget, det är skönt ändå. Läste en teori om att den sortens fontänorgasm som jag får kunde vara "diluted" urine, och jag tror att det kan stämma: www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/21995650/

• Anonym (V)

Vem bryr sig vad det innehåller! Kör hårt och var glada!

• Anonym (nyinomämnet)

Tack för svar allihopa! Jag fick svar från RFSU idag (ställde samma fråga) och en sexolog svarade mig. Så om det är någon som har samma "problem" så var lugna, det är inte urin.

"Hej!

Den lukt du känner är ett urinämne som kan utsöndras från de körtlar som finns inuti urinröret. Vätskan som kommer utsöndras dels inifrån slidan, det som din kille upplever att du växer. Förutom detta så utsöndras också vätska från urinrörets körtlar och där finns även urinämne.

Hälsningar

xxxx - RFSU, socionom, auktoriserad sexualrådgivare"

Får helt enkelt åka till IKEA och köpa lite plastad frotté och dricka mycket vatten så det luktar mindre. Det är ju egentligen bara det psykiska som är jobbigt, nu när man har vetskapen om att det inte är kiss så är det mycket enklare att bara njuta av det och inte tänka 'shit, kissade jag på mig nu' istället för 'fyfan vad skönt'.

• Anonym (nyinomämnet)

Eller alltså, det är ju delvis urin som SKA finnas i en fontänorgasm menar jag. Så det innehåller alltid en del urin och därav kisslukten, det måste inte vara rent kiss alltså bara för att det luktar kiss.

• TomNorr

Jag tycker också att det luktar lite kiss när min fru får fontänorgasm. Tycker samtidigt att det känns/syns tydligt att det inte (bara) är kiss. Kiss, kissämnen, eller ej, det verkar vara ett underbart sätt för en tjej att få orgasm! Så lite kisslukten kan jag nog stå ut med, för det är underbart att se henne komma på detta viset.
    Det jobbiga är väl blöta fläcken i sängen sedan ner man ska sova...

Svar på tråden Det luktar kiss när jag får fontänorgasm :(