• Anonym (Tjej)

Vill ha en rik man!

Hej! 

Vet att jag förmodligen kommer få en massa skit nu men men. 

Är en tjej på 19 år. Har jobbat på McDonalds i ett år och innan dess på café. Gick ut skolan förra året med bra betyg. Är så jäkla trött på detta. Jag vill leva fint och kunna köpa snygga kläder och resa världen runt. Har funderat på detta ett tag så varför inte..? Jag vill liksom leka runt lite.

Jag ser bra ut, väldigt bra om man får säga så om sig själv. Blond långt hår, smal med fyllig rumpa och fasta bröst. Har alltid fått höra att jag är söt. Jag vill ha en man som har pengar. Som vill skämma bort mig och i utbyte får han mig. Som en eskort typ. 

Finns det såna män..? Och vart fan hittar man dom?

• Svar på tråden Vill ha en rik man!
  • SchaefferBoy

Du behöver hitta en superrik man. Inte bara en rik man. Rika män skulle jag gissa äger 2mille-10mille SEK. Och det är inte så mycket. En man i den kategorin skulle inte pröjsa för din lyxshopping, den saken är klar.

Du skulle behöva en man som har 20-50 mille som öppnar en liten del av sin plånbok till dig. Då hade du kunnat shoppa loss.

Men det finns två problem. 1) det är svårt att hitta sån man och 2) du har troligen inte utseendet nog att fixa en superrik man. Även om du är snygg/söt så kan en 20-50 mille-man fixa sig hur många såna han vill per kväll. I.e du blir inget märkvärdigt.

• Anonym (Tjej)
    SchaefferBoy skrev 2014-11-11 00:46:19 följande:

Du behöver hitta en superrik man. Inte bara en rik man. Rika män skulle jag gissa äger 2mille-10mille SEK. Och det är inte så mycket. En man i den kategorin skulle inte pröjsa för din lyxshopping, den saken är klar.

Du skulle behöva en man som har 20-50 mille som öppnar en liten del av sin plånbok till dig. Då hade du kunnat shoppa loss.

Men det finns två problem. 1) det är svårt att hitta sån man och 2) du har troligen inte utseendet nog att fixa en superrik man. Även om du är snygg/söt så kan en 20-50 mille-man fixa sig hur många såna han vill per kväll. I.e du blir inget märkvärdigt.

Tja.. Och vart tusan hittar man en sån man? Sant att det finns många snygga/söta tjejer så varför mig? Jag tycker att jag kan mäta mig med modeller. Jag tycker inte att jag är en medelmåtta liksom. Nu låter jag som värsta egotrippade tjejen men jag vet vad som är snyggt och vad som är extra snygg. Jag gick stylingprogram på gymnasiet och kan allt om smink och kläder. Jag tror att jag har en chans om jag vet vart jag ska leta :)
  • SchaefferBoy
    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-11 00:55:46 följande:
    Tja.. Och vart tusan hittar man en sån man? Sant att det finns många snygga/söta tjejer så varför mig? Jag tycker att jag kan mäta mig med modeller. Jag tycker inte att jag är en medelmåtta liksom. Nu låter jag som värsta egotrippade tjejen men jag vet vad som är snyggt och vad som är extra snygg. Jag gick stylingprogram på gymnasiet och kan allt om smink och kläder. Jag tror att jag har en chans om jag vet vart jag ska leta :)
    Ptja jag vet tjejer som åkt till rivieran/monaco och letat, men det har alltid i de fall jag observerat slutat med nitlott. Där har det varit olika problem. Att många män spelar rika fast de är luspanka, att männen som är rika bjuder flott, knullar tjejen ett par gånger sen blir det inget mer osv. Det är sas inte lätt att snärja en man med mycket klöver.
  • Anonym (bikerbulle)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-11 00:41:43 följande:

Hej! 

Är en tjej på 19 år. Har jobbat på McDonalds i ett år och innan dess på café. Gick ut skolan förra året med bra betyg. Är så jäkla trött på detta. Jag vill leva fint och kunna köpa snygga kläder och resa världen runt. Har funderat på detta ett tag så varför inte..? Jag vill liksom leka runt lite.

Jag ser bra ut, väldigt bra om man får säga så om sig själv. Blond långt hår, smal med fyllig rumpa och fasta bröst. Har alltid fått höra att jag är söt. Jag vill ha en man som har pengar. Som vill skämma bort mig och i utbyte får han mig. Som en eskort typ. 

Anonym (Tjej) skrev 2014-11-11 00:55:46 följande:

Spännande text..
    Helst med tanke på att det finns dem som påstår att det ej existerar kvinnliga narcissister

Tror du livet som kutter-duva är en dans på rosor, så lycka till.
  • Anonym (Rich)
    Hej! 

Jag är rik och valde en välutbildad tjej som nu tjänar bra och kan komma ikapp mig. En knulldocka som gått ut gymnasiet och vill parasitera på mig var inget jag valde. Men om jag inte redan var gift kanske jag skulle falla för frestelsen :)
  • Anonym (tycker)

Inte ofta man ser så ärliga tjejer som TS som lägger korten på bordet. Rika män blir annars oftast ilurade att det skulle röra sig om kärlek och fysisk attraktion, de stackarna.

• Anonym (Dollar)
    Anonym (tycker) skrev 2014-11-11 04:45:36 följande:

Inte ofta man ser så ärliga tjejer som TS som lägger korten på bordet. Rika män blir annars oftast ilurade att det skulle röra sig om kärlek och fysisk attraktion, de stackarna.

Fast att vara "ärlig" under anonymt nick, till och med dolt från det riktiga, på en sajt på nätet... är det så himla ärligt?

TS, glöm det du kommer inte lyckas.
    Skaffa dig ett jobb och ta vara på dig själv istället.
    Du låter oerhört barnslig.
  • Anonym (sida)

finns en sida för detta. kommer inte ihåg vad den heter. kan återkomma under eftermiddagen idag med länk. 

om detta är d du suktar efter så tycker jag att du absolut ska testa. se bara till att utvärdera huruvida du är lycklig eller ej. 

• Thyla

Hej! 

a) Skit i donken, utbilda dig vidare ist
    b) bli au pair
Svar på tråden Vill ha en rik man!