• Anonym (ISkall)

IS-"svenskar" dödade, hur känns det?

4 "svenskar" till dödade nu av USA hos ISis, så har Säpo mindre att oroa sig för. Men hur känns det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden IS-"svenskar" dödade, hur känns det?
  • Anonym (Nä)

I mina ögon var de inte svenskar.

• Anonym (avhopp)

Svenskar? De tillhör nu Islamiska Staten, inte den svenska.

• Anonym (ISkall)

Svenska medborgare och kanske födda här.

• Rataxes

En bra början.

Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • guchi

Känner ingenting, dom har gett sig in i ett krig och krig kan man dö.

• Anonym (******)
    Anonym (ISkall) skrev 2014-11-11 13:56:38 följande:

Svenska medborgare och kanske födda här.

Känner inte mer för dom än etniska svenskar som dödas i krig/konflikter utomlands, dvs inget. De har gjort ett val.
  • Anonym (...)
    Anonym (******) skrev 2014-11-11 15:36:51 följande:
    Känner inte mer för dom än etniska svenskar som dödas i krig/konflikter utomlands, dvs inget. De har gjort ett val.
    Precis min tanke med.

Spelar ingen roll om det är Kalle Johansson som valt att åka och kriga eller Muhammed. Deras val helt enkelt. De som väljer att Kriga för Nato eller FN styrkan gör det sällan av ideologiska orsaker utan att de helt enkelt söker spänning och action i deras annars medelmåttiga liv.
  • guchi
    Anonym (...) skrev 2014-11-11 15:47:35 följande:
    Precis min tanke med.

Spelar ingen roll om det är Kalle Johansson som valt att åka och kriga eller Muhammed. Deras val helt enkelt. De som väljer att Kriga för Nato eller FN styrkan gör det sällan av ideologiska orsaker utan att de helt enkelt söker spänning och action i deras annars medelmåttiga liv.
    Nja, dom gör det för arbeta för och bibehålla demokratin, men klart att det finns rötägg bland västerlänningar med.
Svar på tråden IS-"svenskar" dödade, hur känns det?