• Anonym (Tjej)

Killar! Vilken analvibrator till min man?

Jo min man har precis kommit på hur skönt han tycker det är om jag kör upp något i analen på honom. Brukar använda mina dildos helt enkelt och han blir helt till sig.

Dock skulle jag vilja ge honom något som han kan ha kvar i även under själva samlaget sen.

Vi har en buttplug men vet inte om den är rätt form liksom, är formad som en droppe och ganska så stor! (På gränsen för stor för mig)

Hade tänkt att ge honom nåt nytt i julklapp, men vad?

Så ös gärna på med era bästa tips!

• Svar på tråden Killar! Vilken analvibrator till min man?
  • rille79

Kolla online, finns väl sektioner för män och dildos på de flesta sexshoppar.

• Anonym (Magnus)

har själv upptäckt detta för något år sedan och köpt mig en enda plugg sendan dess som jag är riktigt nöjd med. För mig är det inte storleken som gör det , alltså vill inte ha något allt för stort utan mer känslan att ha något där som gör det. vill ha en leksak som inte åker ut så frugans dildosar funkade inte. har en liten modell med länk medan men liknande i samma storlek fungerar säkert. viktigt är dock att "midjan" på den är tydlig så att den sitter bra på plats:

http://box2you.se/index.php?route=product/product&path=93_37_104&product_id=1288

• Anonym (Tjej)

Oj vad många svar plötsligt! Tackar för det

Åkte till en butik och köpte en vibrator som heter big boy tror jag. Hon i affären sa att det var rolls royce för prostatavibratorer så jag chansade och kan lova att mannen inte blev besviken

Värt att testa för er andra som gillar det!! Finns i olika storlekar även om jag valde den största då mannen gillar när jag typ kör upp typ hela handen

Formad på så sätt att den stimulerar flera områden samtidigt och sitter på sin plats!!

• Anonym (kille 20)

använder ni den vibratorn varje gång ni har sex ?

• Anonym (Tjej)

Nej inte varje gång. Ibland fingrarna, ibland nån av mina dildos, ibland analplugg. Ibland ingenting.

• Anonym (kille 20)

okej ! kan du lägga upp en bild på er dildos och anal plug ? jag och min tjej ska beställa leksaker snart !

• Anonym (kille 20)

gud va roligt att din man gillar det ! min man är lika dan ! jag ''knullar'' mer an vad jag knullar han

Svar på tråden Killar! Vilken analvibrator till min man?