• Anonym (Lesbisk)

Om killen anlitar en lesbisk kvinna för att smiska dig?

Hur reagerar du, kvinna, om du får reda på att din kille har hyrt in en lesbisk domina för att lägga dig över sitt knä och smiska dig medan din kille står vid sidan och ser på? Killens motivering är att han vill liva upp ert sexliv.

• Svar på tråden Om killen anlitar en lesbisk kvinna för att smiska dig?
  • Anonym (Rödstjärt)

Skulle inte alls ha något emot det. Kan mycket väl tänka mig smiskas av sträng mamma (gärna äldre) inför min pojkvän.

• Anonym (förvånad)

Hade blivit mycket förvånad, han smiskar så gärna själv. 

• Anonym (Miranda)

Skulle också bli förvånad men jag skulle nog inte säga nej på en gång. Helt otänkbart är det inte. Lite spännande.

Letar du efter tjejer att smiska?

• Quexet

Skulle som ovanstående, bli väldigt förvånad.

Men jag är inte den som är den, bara vi tar hand om sambons njutning efter! Flört

• Schucco

Eftersom min fru inte delar mitt intresse om smisk, hon vill inte bli smiskad så skulle hon nog bli förbannad. Försöker få henne intresserad av att få lite snällare smisk i alla fall

• pojken81
    Anonym (Rödstjärt) skrev 2014-11-12 17:30:18 följande:

Skulle inte alls ha något emot det. Kan mycket väl tänka mig smiskas av sträng mamma (gärna äldre) inför min pojkvän.

Du låter som en fantastisk kvinna ;)
  • Anonym (Alfahannen)
    Anonym (Lesbisk) skrev 2014-11-12 17:02:02 följande:

Hur reagerar du, kvinna, om du får reda på att din kille har hyrt in en lesbisk domina för att lägga dig över sitt knä och smiska dig medan din kille står vid sidan och ser på? Killens motivering är att han vill liva upp ert sexliv.

En normal kvinna skulle naturligtvis avsluta förhållandet med en sådan pervers och sjuk pojkvän.
  • Cemina

Jag skulle bli väldigt förvånad om vi inte haft det på tal tidigare, men jag skulle gilla det.

• Zuzanne

Jag skulle racka nej då jag är heterosexuell. Skulle föreslå en man istället vilket fungerar fint för honom då han är bisexuell. Hör gör vi sådant som båda är bekväma med. Å andra sidan skulle vi nog inte dra in en tredje part alls.

• Zuzanne
    Zuzanne skrev 2014-12-18 22:46:32 följande:

Jag skulle racka nej då jag är heterosexuell. Skulle föreslå en man istället vilket fungerar fint för honom då han är bisexuell. Hör gör vi sådant som båda är bekväma med. Å andra sidan skulle vi nog inte dra in en tredje part alls.

"TACKA NEJ" skall det såklart stå.
  • Joverix

Låter som ett drömscenario, skulle gärna få smisk av domina även utan att killen tittade på:)

• Anonym (Miranda)

Ser för mig ett rollspel där jag får smisk på bara stjärten över mammas knän införingsdag pojkvän och efteråt springer jag och gråter ut i hans famn medan han smeker mina kokheta skinkor. Mmmmm.....

• Anonym (Miranda)
    Anonym (Miranda) skrev 2014-12-20 03:12:26 följande:

Ser för mig ett rollspel där jag får smisk på bara stjärten över mammas knän införingsdag pojkvän och efteråt springer jag och gråter ut i hans famn medan han smeker mina kokheta skinkor. Mmmmm.....

Inför min pojkvän ska det stå så klart! Dumma autospell!!
  • Anonym (samba)

många män tänder på att ha flera kvinnor och vara kung för en dag, med flera stycken men i detta fall om det vore helt utan min vetskap ,jag känner inte personen alls skulle jag säga nej. Om båda är med på leken så är det deras privatliv  Är mannen kopplad till Body Contact och har en sida där?

Om mannen gjort det helt på egen hand låter det som om han vill leva ut sitt sexliv men nu är ni ju ett par, båda bör vara med på det. Tackade du nej?

Svar på tråden Om killen anlitar en lesbisk kvinna för att smiska dig?