• Anonym (Linn)

Vad betyder ordet älskarinna för er?

Jag har träffat en kille några gånger och är osäker på hur han ser vår relation så jag frågade och då sade han att jag känns som en ohemlig älskarinna. Betyder det att han bara vill vara kk eller vad...? Jag vet att han inte har någon flickvän eller någon annan på gång. Eller betyder det att det kan bli något mer? Man brukar väl ha känslor för sin älskarinna eller...?

• Svar på tråden Vad betyder ordet älskarinna för er?
  • Sensitiveguy

KK av kvinnligt kön?

• Alexandre Nayle

Jag tycker älskarinna är betydligt mer än KK. KK är ett uttryck som per automatik utesluter all passion - älskarinna eller älskare är den raka motsatsen.

• Anonym (Linn)

Vad tycker ni är skillnaden på en älskarinna och någon man dejtar? (om man inte träffar någon annan) Jag liksom velar fram och tillbaka om det här är bra eller inte, har börjat få lite känslor för honom själv så...

• Alexandre Nayle
    Anonym (Linn) skrev 2014-11-14 00:55:25 följande:

Vad tycker ni är skillnaden på en älskarinna och någon man dejtar? (om man inte träffar någon annan) Jag liksom velar fram och tillbaka om det här är bra eller inte, har börjat få lite känslor för honom själv så...

"Någon man dejtar" kan va vem som helst. Jag har dejtat folk utan att känna ett dugg för dem.

En älskarinna är alltid nån man brinner för.
  • Anonym (Linn)

Åh tycker du det? Solig Tror du att han kanske har känslor för mig också då...? Hade ju varit underbart! Drömmer

• Sensitiveguy
    Anonym (Linn) skrev 2014-11-14 00:55:25 följande:

En älskarinna älskar man, en flirt bygger man känslor på. Har du känslor för honom borde det vara angeläget och ta reda på om de är besvarade, så du inte lever i villfarelsen att han kanske ser dig som en älskarinna endast.
  • Sensitiveguy
    Alexandre Nayle skrev 2014-11-14 00:53:18 följande:

Jag tycker älskarinna är betydligt mer än KK. KK är ett uttryck som per automatik utesluter all passion - älskarinna eller älskare är den raka motsatsen.

Vem har sagt att "KK" per automatik utesluter passion?
  • Alexandre Nayle
    Anonym (Linn) skrev 2014-11-14 01:09:03 följande:

Åh tycker du det? Solig Tror du att han kanske har känslor för mig också då...? Hade ju varit underbart! Drömmer

Jag vet inte. Känner inte honom - en omöjlig fråga, tyvärr
  • Alexandre Nayle
    Sensitiveguy skrev 2014-11-14 01:11:40 följande:
    Vem har sagt att "KK" per automatik utesluter passion?
    Jag.
  • Anonym (mhh)

Jag ser älskarinna som den andra tjejen, den man bedrar sin flickvän med.
    Den som är hemlig och därmed spännande, roligare, vackrare än sin "gamla tråkiga fru".
    En som kan få en att känna sig mer levande.

Svar på tråden Vad betyder ordet älskarinna för er?