till er som blivit ofrivilligt pappa vad har ni för relation till barnet idag?
Berätta er historia hur gick allt till från början? Vad har du för relation till mamma och barn idag?
Berätta er historia hur gick allt till från början? Vad har du för relation till mamma och barn idag?
Jag är mamma till ett från pappans sida ÖNSKAT barn! (Inte från min sida just då)
Har ingen kontakt idag! Finns ingen garanti för idioter till pappor!
Har du inget ansvar själv för att ditt barn inte har kontakt med sin pappa?
Behöll du barnet för att han ville och du ville egentligen inte?
Behöll du barnet för att han ville och du ville egentligen inte?
Någon?
Min man har ett barn han inte ville ha. Kvinnan han var kk med valde han för att hon sa sig vara steril. (Inte bara till honom alltså hon sa det till flera) Han använde ändå kondom men på fyllan struntade han i det och strax var hon gravid. Hon har i efterhand erkänt att det nog visst var så att läkaren hade sagt att medicinen hon åt KUNDE göra att hon fick svårare att bli gravid.
Men, hon ville ha min man och fick för sig att ett barn skulle ordna det för trots att han alltid, under alla år sagt att han aldrig ville ha barn. Vet inte varför hon fick för sig att han inte visste vad han talade om, han hade trots allt redan ett barn som han knappt träffar men där är han iaf sams med mamman trots att hon lurade honom efter mer än tio års förhållande.
Så långt bakgrunden.
Idag träffar han den yngsta då och då, på helger, han vill eg inte men han tycker synd om barnet. Sist fick han panikångest (en av orsakerna till att han aldrig ville ha barn, han har kronisk depression) och låste in sig på toa 2 tim.
Mellan gångerna de ses tänker han sällan på barnet och om han gör det är det med vånda, aldrig glädje.
En annan orsak till att han träffar barnet är omgivningens förväntningar. Man ska liksom älska sina barn oavsett hur de kom till. Man ska vilja ha dem. Men så är det ju inte alltid.
Tror vissa tjejer lurar killen också för de är kära i killen så tror tjejen att blir det barn så vill killen bli tillsammans med tjejen men så funkar det inte.
Tror vissa tjejer lurar killen också för de är kära i killen så tror tjejen att blir det barn så vill killen bli tillsammans med tjejen men så funkar det inte.
Precis
Ingen mer som vill dela med sig?