• Anonym (Undrar)

Hur känns din/er kärlek?

Det spelar ingen roll om du beskriver hur det känns att vara kär i din partner (eller vem det nu är), eller om du beskriver hur det känns att älska honom/henne. Skriv gärna båda!

Följdfråga:

Vad tänker du om henne/honom när du känner som du gör? (Känslor uppstår ju ofta från de tankar man tänker)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-14 23:06
    Det spelar ingen roll om det bara är känslor för en person eller om det är flera. Skriv gärna hur du känner för de du känner någonting för, helt enkelt.
  • Svar på tråden Hur känns din/er kärlek?
  • Anonym (kär)

Kär för mig är att hela personen får mitt ansikte att le, känna mig varm i kroppen när personen är i närheten! Vill känna närhet och att man verkligen vill vara nära. Älskar att krypa upp bakom personen naken och trycka näsan mot dennes hud och bara känna doften, att kunna skratta och knäppa sig tillsammans! Att bli glad när personen hör av sig. 
    Att få pirret i kroppen och att ställa upp och stötta varandra!
    Detta är för mig både som kär och att älska nån.

• Anonym (Kärlek)
    Anonym (Undrar) skrev 2014-11-14 22:58:43 följande:

Det spelar ingen roll om du beskriver hur det känns att vara kär i din partner (eller vem det nu är), eller om du beskriver hur det känns att älska honom/henne. Skriv gärna båda!

Följdfråga:

Vad tänker du om henne/honom när du känner som du gör? (Känslor uppstår ju ofta från de tankar man tänker)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-14 23:06
    Det spelar ingen roll om det bara är känslor för en person eller om det är flera. Skriv gärna hur du känner för de du känner någonting för, helt enkelt.
    Jag blir varm i hela kroppen och känner en stark längtan efter att få vara honom nära. När jag väl är nära honom känner jag så mycket att jag är nära tårarna. Jag skulle vilja krama honom så hårt att jag kramar igenom honom (vill naturligtvis inte skada honom, försöker bara beskriva känslan nu).

Jag känner också ett starkt behov av att uttrycka vad jag känner, samt att jag kan sitta och titta på honom i evigheter. Så fort jag ser honom så skiner jag upp som en sol.

Hur jag tänker: Att jag har haft en sån otrolig tur som träffat honom! Att jag tycker att han är fin att titta på, kan inte fatta att han är min. Jag tänker även på allt jag vill göra med honom framöver och längtar efter framtiden. Jag tänker att jag vill kyssa honom, smeka hans ansikte, ta på honom.

Tänker på honom precis hela tiden.
Svar på tråden Hur känns din/er kärlek?