Anonym (Tjej) skrev 2014-11-15 14:06:58 följande:
Tack för att du skrev vilken åldersgrupp du menade, det är det inte många som gör

Det finns två chanser för dig. Den ena är om hon tänder specifikt på yngre killar, isf behöver du bara flirta lite och låta henne ta initiativet eftersom hon säkert tänder på det också, men chansen för det är ju liten.
Det andra sättet är att hon börjar se dig som en kille, inte som hennes sons kompis. Så prata mycket med henne när ni ses, fråga om saker på hennes jobb och prata om era gemensamma intressen, speciellt om det är något din son inte är intresserad av. Lägg till henne på facebook, posta upp lite snygga bilder på dig och se hur hon reagerar (obs hennes son ska inte vara med på bilderna!), försök visa att du är en egen individ. För just det att du och sonen är kompisar brukar vara lite avtändande för kvinnor. Försök springa på henne på affären när ni är själva, börja träna på hennes gym, eller hitta andra sätt att vara själv med henne. Sedan när ni nästan blivit vänner så kan du ta det ett steg längre.
Skulle ta henne framför någon tjej jag känner, hon är både sexigare och intressantare än jämnåriga tjejer.
Är så man näst intill dreglar och får stånd när man ser henne gå runt i tighta jeans och högklackade sandaler eller se henne i bikini på sommaren med sitt långa vackra blonda vågiga hår och solglasögon.
Skulle betyda mycket för mig att ligga med henne!
Haha jag är redan vän med henne på facebook, och är inne på hennes sida och följer hennes nya bilder om hon lägger upp :) men jag kommenterar inget. Många bilder som man runkat till genom åren haha ;)