• Anonym (Lisa)

HJÄLP FLYTNINGAR

Hej alla som varit/är gravida. Jag försöker nämligen bli gravid och idag när jag in på toaletten kom det en jätte tjock flytning som liknar ägglossnings flytning men inte likna glansig utan den här var tjock och mjölkig. Någon som haft liknande symtom och varit gravid? Ni som har haft samma utan att varit gravida får oxå gärna tala om!

• Svar på tråden HJÄLP FLYTNINGAR
  • Anonym (baltazar)

eller så ringer du 1177 o snackar med en sjuksköterska iställetFlört

• Anonym (Lisa)
    Anonym (baltazar) skrev 2014-11-15 14:47:58 följande:

eller så ringer du 1177 o snackar med en sjuksköterska iställetFlört

Tycker faktist inte dessa bittra tanter är till någon hjälp, jag har alltid funnit FL till större hjälp faktist. Kan du inte besvara min fråga får du ju snällt låta bli att svara hehe.
  • Anonym (baltazar)
    Anonym (Lisa) skrev 2014-11-15 13:56:22 följande:
    Tycker faktist inte dessa bittra tanter är till någon hjälp, jag har alltid funnit FL till större hjälp faktist. Kan du inte besvara min fråga får du ju snällt låta bli att svara hehe.
    OK o vilken diagnos har du?

Nåväl vill du snacka flytningar och få lite uppmärksamhet o få glänsa i mitten med din flytning så ska inte jag störa..

Givetvis ska jag också lämna tråden Skrattande
  • Anonym (Mja)

Jag hade sådana flytningar som du beskriver när jag var gravid. De kom dock lite senare.

• Anonym (Lisa)
    Anonym (baltazar) skrev 2014-11-15 15:05:50 följande:
    OK o vilken diagnos har du?

Nåväl vill du snacka flytningar och få lite uppmärksamhet o få glänsa i mitten med din flytning så ska inte jag störa..

Givetvis ska jag också lämna tråden Skrattande
    Hallå vad är ditt problem? Vadå diagnos, Om du inte kan besvara min fråga strunta i att svara svårare än så är det inte, jag har inte sagt att jag behöver uppmärksamhet ! Jag har en fråga! Om du vet svaret så vore jag tacksam om du kunde svara om du inte vet svaret får du ha en fortsatt trevlig dag.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Mja) skrev 2014-11-15 15:59:21 följande:

Jag hade sådana flytningar som du beskriver när jag var gravid. De kom dock lite senare.

Ååh hoppas hoppas, finns säkert de som

Haft utan att de varit nått säkert oxå, jag har aldrig haft sånna förr . Tack för ditt svar!
  • Anonym (Mja)
    Anonym (Lisa) skrev 2014-11-15 15:18:07 följande:
    Ååh hoppas hoppas, finns säkert de som

Haft utan att de varit nått säkert oxå, jag har aldrig haft sånna förr . Tack för ditt svar!
    Men jag har även fått liknande när jag har haft äl. Det skulle ju kunna vara så att du hade äl senare än du tror.

Men när jag var gravid blev de i allmänhet väldigt rikliga. Vaknade på morgonen av att det runnit typ, haha (ursäkta om det låter äckligt). Men det var iaf det som fick mig att testa och då fick jag ett tydligt plus.

Lycka till! Hoppas att du är gravid! :)
Svar på tråden HJÄLP FLYTNINGAR