• Anonym (Senior staken)

Vad vill du kvinna knulla helst, yngre och snabbt eller äldre och längre?

Äldre män får utlösning senare och kan hålla igen, så man kan hinna ge sin kvinna 10 orgasmer i rad innan man satsar på den egna satsen, när yngre kan peta in den och vara klara på en minut. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad vill du kvinna knulla helst, yngre och snabbt eller äldre och längre?
  • nr60

Man behöver inte ens ha fyllt 30 för att inse att yngre killar enbart tänker med snoppen och kvinnor är födda till att bli moraltanter.

Jag menar att killar håller ut längre i takt de blir äldre för att de till slut tröttnar, medans kvinnan inte ens var motiverad ifrån början.

• Anonym (Senior staken)
    nr60 skrev 2014-11-16 03:37:53 följande:
    Man behöver inte ens ha fyllt 30 för att inse att yngre killar enbart tänker med snoppen och kvinnor är födda till att bli moraltanter.

Jag menar att killar håller ut längre i takt de blir äldre för att de till slut tröttnar, medans kvinnan inte ens var motiverad ifrån början.
    Är inte kvinnor motiverade att ha skönt?

Tröttnar äldre så den slaknar?
  • Alexandre Nayle
    Anonym (Senior staken) skrev 2014-11-16 03:32:10 följande:

Äldre män får utlösning senare och kan hålla igen, så man kan hinna ge sin kvinna 10 orgasmer i rad innan man satsar på den egna satsen, när yngre kan peta in den och vara klara på en minut. 

detta är en konstig fråga. Hela du är konstig
  • Anonym (Senior staken)
    Alexandre Nayle skrev 2014-11-16 04:47:11 följande:
    detta är en konstig fråga. Hela du är konstig
    Nej jag är insatt men för en yngre man är det givetvis pinsamt att bli bortröstad :)
  • Alexandre Nayle
    Anonym (Senior staken) skrev 2014-11-16 04:51:34 följande:

Nej jag är insatt men för en yngre man är det givetvis pinsamt att bli bortröstad :)

Ok.....jag ser din poäng och jag ber om ursäkt.

Peace
  • sextiotalist

Har aldrig gillat män som tar lång tid på sig. Nu lever jag med en man som är snabb och äldre, exet var ung och långsam. Nåja man kunde repetera bevis när han höll på

• nevermind

Vilka konstiga alternativ!

Jag föredrar intensivt och snabbt sex än att mala på i en evighet, så yngre och "roligare" (för mig då). Eftersom alternativen uppenbarligen var skrivna av en gammal bitter man så valde jag "något annat".

• nevermind
    sextiotalist skrev 2014-11-16 07:53:30 följande:

Har aldrig gillat män som tar lång tid på sig. Nu lever jag med en man som är snabb och äldre, exet var ung och långsam. Nåja man kunde repetera bevis när han höll på

Min nuvarande sambo runkar mer sällan (hans val) eftersom det annars tar ett år för honom att komma.

Jag kommer enbart genom att bli smekt och det avklaras under förspelet. Har ingenting att göra med längden på sexet alltså.
  • Anonym (Maja)

Eftersom jag inte kommer av penetration så spelar det ingen roll att min medelålders man kommer snabbt som han alltid har gjort. Han använder sina fingrar och/ eller sin mun för att ge mer max njutning även om jag tycker om själva samlaget också. Visst kan han pausa och dra ut på det men det är mest för att han själv ska få njuta längre, inget krav från mej.

• Anonym (Senior staken)

Min fru har gillat orgasm på orgasm men nu har jag slaknat och kanske tröttnat av olika skäl.

Svar på tråden Vad vill du kvinna knulla helst, yngre och snabbt eller äldre och längre?