• Anonym (Krångligt)

    Hur får ni till snabbisar när barnen är vakna?

    Ni som har snabbisar när barnen är vakna och hemma, hur gör ni? Var är ni, var är barnen, låser ni någon dörr, var säger ni till barnen att ni är osv? Har ni blivit avbrutna någon gång?

    Vi har aldrig sex med barnen vakna annars men vi försöker få till syskon och då krävs sex ibland fast de är vakna. Och man har ju hört om Bolibompasex så uppenbarligen förekommer det. Men våra barn sitter ju inte alltid still framför tvn i en lång stund i sträck utan behöver plötsligt hjälp med något.

  • Svar på tråden Hur får ni till snabbisar när barnen är vakna?
  • Nyfiken gul

    duscha tillsammans? 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Leona987

    Lite bökigt är det men därför blir det just snabbisar. Toan under bolibompa. Får vi avbryta så gör vi det. Förut sov barnen fortfarande middag och då passade vi på. Om barnet leker i sitt rum kunde vi passa på under täcket men va beredd på att bli avbrytna osv osv man får göra det bästa av det :)

  • Anonym (Ta chansen)

    När dom kollar på tv/iPad så smyger vi iväg in i sovrummet och stänger dörren.

    Vi duschar tillsammans när vi varit. Utomlands och barnen sysselsatt sig.

  • Anonym (pappamamma)

    Beror väl på vad man lägger för betydelse i ordet snabbis också. 

    För mig är en snabbis precis det man klarar av den tid det tar för ett barn att börja undra vart man tog vägen....   Alltså smyga iväg, dra upp kjol/ner byxor och köra igång och så grande finale i samma ögonblick man hör "mamma vart är du" . 

  • Erizajo

    Våra barn vaknar alltid tidigare än oss så få sätter de sig i soffan framför tvn då passar vi på, som fler skrivit man får vara beredd på att bli avbruten

  • Anonym (Krångligt)

    Men ni som skriver att man får vara beredd att bli avbruten, Menar ni då att barnet ropar och man slänger på sig kläderna och går ut? Eller har ni varit med om att de plötsligt bankar på dörren och ni ligger där i sängen nakna? (vilket är min skräck)

  • Anonym (Tvättstugan)

    Vi hänger ofta tvätt tillsammans????

    Har aldrig blivit avbrutna eller påkomna men det krävs ju att de är sysselsatta m film eller något annat...

  • Anonym (pappamamma)
    Anonym (Krångligt) skrev 2014-11-16 22:39:19 följande:

    Men ni som skriver att man får vara beredd att bli avbruten, Menar ni då att barnet ropar och man slänger på sig kläderna och går ut? Eller har ni varit med om att de plötsligt bankar på dörren och ni ligger där i sängen nakna? (vilket är min skräck)


    grejen med snabbisar är precis det jag skriver ovan, man får inte tänka att kläderna ska av och köra förspel och såna saker utan en snabbis är max 1-2 minuter och sen måste man vara klar. Har man tur hinner det bli 5 minuter. 

    så ligga naken i sängen är big no-no för vår del, det skulle komma barn knackandes på dörren lagom när man fått av sig alla kläder o lagt sig i sängen.  Det hinner man inte med helt enkelt. 

    Hos oss duschar vi alltid tillsammans och det vet barnen och där får vi oftast vara helt ifred och där kan det bli fråga om lite längre stunder. 

    Men ja man får vara beredd på att bli avbruten och därför måste man tänka till. Barn dör inte av att se föräldrarna nakna men finesser, förspel och petting får man ägna sig åt när barnen sover och man själv har tid med längre samlag.

    och ja, snabbisar betyder också då att kvinnan kanske inte alltid hinner med att få orgasm, så är det här ibland men är det en bebis som är önskemålet får man ta det. Orgasmer får man fixa när tiden finns helt enkelt.  
  • Anonym (Krångligt)
    Anonym (pappamamma) skrev 2014-11-17 07:12:03 följande:

    grejen med snabbisar är precis det jag skriver ovan, man får inte tänka att kläderna ska av och köra förspel och såna saker utan en snabbis är max 1-2 minuter och sen måste man vara klar. Har man tur hinner det bli 5 minuter. 

    så ligga naken i sängen är big no-no för vår del, det skulle komma barn knackandes på dörren lagom när man fått av sig alla kläder o lagt sig i sängen.  Det hinner man inte med helt enkelt. 

    Hos oss duschar vi alltid tillsammans och det vet barnen och där får vi oftast vara helt ifred och där kan det bli fråga om lite längre stunder. 

    Men ja man får vara beredd på att bli avbruten och därför måste man tänka till. Barn dör inte av att se föräldrarna nakna men finesser, förspel och petting får man ägna sig åt när barnen sover och man själv har tid med längre samlag.

    och ja, snabbisar betyder också då att kvinnan kanske inte alltid hinner med att få orgasm, så är det här ibland men är det en bebis som är önskemålet får man ta det. Orgasmer får man fixa när tiden finns helt enkelt.  


    Vi har nog aldrig kört en sådan snabb snabbis. Hur hinner båda bli redo nog fysiskt för att kunna ha samlag så pang på? Speciellt när man har sex bara för att bli gravid är man ju inte tokkåt...

    Sen skulle vi behöva teknikträning, stående sex har vi aldrig lyckats med. Knästående ja, men det tar ju lite mer plats.

    Duschar ni regelbundet ihop alltså, utan att det behöver vara sex varje gång?
  • steffo75

    Våra ungar är 9 och 11 så dom vet nog vad som händer!? Vi har alltid myst tillsammans i soffan eller sängen med kläderna på, så ungarna vet att vi är intima. Så dom blir inte överraskade om dom hittar oss i sängen under täcket mitt på en söndag. Vi säger att vi vilar! 11 åringen har börjat knacka innan hon kommer in:) 9 åringen stormar in och ropar jag vill också kramas... ungar är härliga. Har jag jätte fräs så får mamma möta upp ungarna om det måste hjälpas med något. Ska man lägga en bulle i ugnen så får pappa förbereda sig till den gräns att det är jävligt nära... då kommer mamma och tar emot, det gå snabbt inte romantiskt men det fungerar. Nog har jag stått med brallorna i knävecken i tvättstugan mer än en gång, fugan kommer och ställer sig på knä och blir inseminerad. Var är farsan ropar ungarna: han kollar på tvättmaskinen som är trasig, stör inte! Det blir lite kul det med, ett minne för livet!

Svar på tråden Hur får ni till snabbisar när barnen är vakna?