• Isengard22

Stockingstråden #2

Nu gör jag den här tråden för oss stockingsälskare, både vi som gillar att se på dom samt kvinnor som gillar att ha på sig dom! Jag vill att den här tråden ska vara en Feel good tråd precis som Helkroppstråden men den här vill jag ha tillägnad stockings/strumpbyxor och liknade. Här är kvinnor i alla former och åldrar varmt välkomna  och ingen ska känna sig utestängd.

DET FINNS EN REGEL OCH ENDAST EN REGEL! 

GNÄLL INTE om man inte lägger upp bilder exakt så som du vill ha dom, Var tacksam och tigg inte efter mer! Det är upp till tjejerna i tråden att lägga upp vad de vill och hur mycket de vill utav det. Så... nu hoppas jag att den här tråden kan bli bättre än vad den första blev :) 

• Svar på tråden Stockingstråden #2
  • Isengard22
    manfrsthlm skrev 2014-11-17 17:04:52 följande:

du hittar runkmaterial på
    http://www.stocking-tease.com/

Jag är inte ute efter Runkmaterial, Jag är ute efter en tråd där man kan uppskatta stockings för det vackra och sexiga klädesplagg det är! och om du ska sitta och skriva såna saker så behöver du inte skriva något mer i tråden!
  • Smecker
    Isengard22 skrev 2014-11-17 17:16:10 följande:

Jag är inte ute efter Runkmaterial, Jag är ute efter en tråd där man kan uppskatta stockings för det vackra och sexiga klädesplagg det är! och om du ska sitta och skriva såna saker så behöver du inte skriva något mer i tråden!

Ligger i sex och samlevnad (sex och sånt), inte i allmänna rubriker (livsstil). Alltså en runktråd.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
Svar på tråden Stockingstråden #2