• Anonym (Bröst-tjejen21)

Sköna saker att använda till brösten eller göra.

Jag bara älskar & hålla på med mina bröst, eller när någon annan gör de, blir så sjukt upphetsad & de bara pirrar..

Då är min fråga om någon vet om bra/sköna sexleksaker för brösten eller så :) berätta gärna vad du gör med dina/någon annans om du har lust, kanske missat något skönt ;p

• Svar på tråden Sköna saker att använda till brösten eller göra.
  • Anonym (35)

Hmm jag tycker samma!
    Jag har alltid gillat att smeka o pilla på brösten o helst att ngn annan gör det vid sex så klart! Nu när jag har blivit över tretti kan jag nästan komma bara min älskling nyper mig i vårtorna när vi sexar, häftigt!

• manfrsthlm

skaffa lite klämmor el prova att binda bröstvårtorna med lämpligt rep,blir ett bra grepp för mannen att hålla i repet och styra

Anonym (35) skrev 2014-11-17 21:38:50 följande:

Hmm jag tycker samma!

Jag har alltid gillat att smeka o pilla på brösten o helst att ngn annan gör det vid sex så klart! Nu när jag har blivit över tretti kan jag nästan komma bara min älskling nyper mig i vårtorna när vi sexar, häftigt!

Ja helt underbart äre. Låter sjukt nice de där!
    manfrsthlm skrev 2014-11-17 21:41:37 följande:

skaffa lite klämmor el prova att binda bröstvårtorna med lämpligt rep,blir ett bra grepp för mannen att hålla i repet och styra

Har bundit själva brösten men det låter väldigt najs & testa det du skrivit ^^
  • manfrsthlm
    Anonym (Bröst-tjejen21) skrev 2014-11-17 21:45:40 följande:
    Har bundit själva brösten men det låter väldigt najs & testa det du skrivit ^^
    det är sjukt trevligtGlad
    manfrsthlm skrev 2014-11-17 21:51:48 följande:

det är sjukt trevligt

Tror jag nog :)
  • Anonym (Kvinna 30)

Jag älskar också när man drar eller nafsar i bröstvårtorna... Men hur ska man "binda" menar ni? Lät spännande...

• Underhill

Finns ju även klammor med lite el i :)...nä, jag har inte provat, men det lär ju säkert pirra till skulle jag tro...hm...frågan är om det är skönt eller inte!?

E vi överens så kör vi
  • Fjäril Vingad

Åh. När nån nyper på dem, drar i dem, eller suger hårt... Klämmor kan vara trevligt!

Mmm....!

Anonym (Kvinna 30) skrev 2014-11-18 13:25:48 följande:

Jag älskar också när man drar eller nafsar i bröstvårtorna... Men hur ska man "binda" menar ni? Lät spännande...

Ja sjukt skönt! Man tar ett snöre & binder runt brösten. Där brösten sitter fast, alltså längst ner & så binder man runt, rätt hårt (eller vilket man själv trivs med) likadant på båda. Lite svårt & förklarar men finns kanske bilder på Google om du söker typ bondage -bröst eller något. Sexleksaker, hemsidorna har massa najs har jag sätt.. Rep, bröstpump till bröstvårtorna & saker man kan nypa fast i bröstvårtorna. :)
    Underhill skrev 2014-11-18 13:38:07 följande:

Finns ju även klammor med lite el i :)...nä, jag har inte provat, men det lär ju säkert pirra till skulle jag tro...hm...frågan är om det är skönt eller inte!?

Ingen aning :0 alltid känts lite för mycket för mig så inte testat men kanske är skönare än vad de verkar haha :p
    Fjäril Vingad skrev 2014-11-18 14:25:29 följande:

Åh. När nån nyper på dem, drar i dem, eller suger hårt... Klämmor kan vara trevligt!

Mmm....!

Anonym (Bröst-tjejen21) skrev 2014-11-18 16:48:58 följande:

[/quote]

[quote=74360715][quote-nick]Fjäril Vingad skrev 2014-11-18 14:25:29 följande:[/quote-nick]Åh. När nån nyper på dem, drar i dem, eller suger hårt... Klämmor kan vara trevligt!

Mmm....!

Ohh det är helt underbart! Aldrig testat det men det verkar väldigt najs :)
  • Anonym (35)

Jag funderar på att köpa nipple pumps till mig själv i julklapp...är det ngn som har tips? Har sett att det finns med vibrator i och vanliga som man klämmer på...

Anonym (35) skrev 2014-11-18 18:25:45 följande:

Jag funderar på att köpa nipple pumps till mig själv i julklapp...är det ngn som har tips? Har sett att det finns med vibrator i och vanliga som man klämmer på...

Känner samma! Skulle vara kul om någon som har erfarenhet av bröstleksaker som kan rekommendera nånting :>
Svar på tråden Sköna saker att använda till brösten eller göra.