• avicii

En fråga till er killar

Ni killar, som närmar er 30 och inte har barn- blir ni iväg skrämda av en tjej som är yngre och har två barn?
    Eller hur tänker ni?

Tjejer och killar, män och kvinnor tänker ju inte riktigt samma.
    Vi tjejer/ kvinnor har ju en förmåga att vända och vrida samt analysera precis ALLT in i minsta detalj :)

• Svar på tråden En fråga till er killar
  • Ful Anka

Det känns väl så där att ta hand om någon annans ungar. Känner jag.

This is my life and I don't care
  • avicii
    Ful Anka skrev 2014-11-17 21:49:56 följande:

Det känns väl så där att ta hand om någon annans ungar. Känner jag.

Så du skulle sålla bort en tjej med barn och leta vidare?
    Oavsett om du förövrigt tyckte tjejen var bra? =)

• Ful Anka

Jag har alltid "sållat" bort tjejer med barn. Har kompisar som inte gjort det. Vi är alla olika men, jag har aldrig varit en fantast av andras ungar.

This is my life and I don't care
  • Tecum

När jag var 30 hade jag nog sållat bort en tjej med barn, försökt i alla fall. Man vill ju ha egna om det ska vara barn. Men ju äldre man blir, ju mindre skrämmande är det med kvinnor med egna barn. Så du kanske ska satsa på en 40-åring istället....

• avicii

Vad är det som säger att ni inte kommer få egna barn med en tjej som redan har två?

Hon kanske vill ha fler.

• Tecum
    avicii skrev 2014-11-18 07:10:40 följande:

Vad är det som säger att ni inte kommer få egna barn med en tjej som redan har två?

Hon kanske vill ha fler.

Visst, det är olika från fall till fall, det beror på omständigheterna och hur stark attraktionen är. Men jag menar att vissa yngre killar kanske drar sig för ansvaret för andras barn då de knappt är mogna att ta ansvar för egna. När jag var 30 hade nästan alla jämnåriga barn, nu sägs det att de flesta får barn senare.
  • Johannapanna87

Min sambo var blev precis 29 när vi började att prata på nätet och jag var 26, Har också två barn sedan innan 1år och 5,5år då och han valde att fortsätta prata med mig även fast barn var något väldigt nytt för honom (ingen erfarenhet av barn alls) och det gick hur bra som helst för oss och väldigt fort också.
    Ett år senare så har vi nu köpt hus, har mina barn varannan vecka som till och med kallar honom pappa när dom är här och väntar vårar gemensamma om 2 månader :)

Innan så har han inte ens pratat om barn men med mig kändes allt rätt så vi körde på :)

Svar på tråden En fråga till er killar