• UFForetag

En app till att hjälpa dig välja kläder till kommande dag?

Hej! 

Vi i skolan håller på med ung företagsamhet och vi har kommit på en idé, och denna iden går ut på att hjälpa dig att kunna planera vad du ska ha på dig under kommande dagar, och du kan även se vad du har haft på dig tidigare dagar för att få en större variation i klädsel under din vardag i en applikation. För dig som är klädfixerad så slipper du spendera ganska lång tid på morgonen för att bestämma dig vad för kläder du ska ha på dig då i appen finns det redan flera kombinationer som du kan välja ifrån, från tidigare tillfällen.

Vi håller på med en marknadsundersökning, och den får ni gärna svara på här: https://sv.surveymonkey.com/s/8925T7R

Jag känner personligen att det skulle varit rätt skönt med en app för att få en större variation till en vardag. Jag är en kille och är rättså fixerad i mode, just därför kom jag på denna idé. 

För att få en diskussion, så undrar jag om detta är behövligt? Är det ett problem i din vardag? Vad är ert tycke? 

• Svar på tråden En app till att hjälpa dig välja kläder till kommande dag?
  • Paulina P P

Finns jättemånga såna appar redan och ja de är användbara.

• UFForetag

Vad heter de? Vi har endast hittat en app på appstore, men det kanske finns fler på google play. Tack så mycket för ditt svar!

• Paulina P P

Jag har hittat en hel hög. Jag tror att jag sökte på 'Closet', 'Wardrobe' eller något liknande.

• UFForetag

Tack så mycket, Konkurrans är viktigt! Vi har kollat lite runt och vi ska försöka få en bättre app än dem!

Svar på tråden En app till att hjälpa dig välja kläder till kommande dag?