• habiti

varför får inte män gnälla

offerkofta, mobbad tönt, psykiskt sjuk, galning, brevik, kvinnohatare...

blir man kallad när man som kille gnäller över att man är ensam och önskar att man inte var ensam.

varför får kvinnor gnälla utan att bli mobbbade?

• Svar på tråden varför får inte män gnälla
  • dirty88

Män med små huvuden och röda läppar kan, när dom gnäller, misstas för små små tomtenissar. Detta är biologiskt oattraktivt.

Skämt åsido.
    Folk får gnälla om de har något reellt att gnälla på. Du gnäller på fantomproblem.

• habiti
    dirty88 skrev 2014-11-18 16:08:28 följande:

Män med små huvuden och röda läppar kan, när dom gnäller, misstas för små små tomtenissar. Detta är biologiskt oattraktivt.

Skämt åsido.
    Folk får gnälla om de har något reellt att gnälla på. Du gnäller på fantomproblem.

utveckla tack.

alla har olika liv, bara för att du inte upplever samma sak betyder det inte att jag har fel.

du är mycket attraktivare än mig, därför upplever du inte skiten jag får uppleva.

som att säga till en svart kille: rasism finns inte, jag har aldrig upplevt det.
  • dirty88

Okej. Vi gör såhär då.

I ärlighetens namn. Jag är rätt jävla oälskvärd. Min existens är rätt meningslös och fanns det en knapp att trycka på för att ta livet av sig skulle jag gjort det för länge sen. Men jag gnäller inte. Alla mina dåliga egenskaper skyller jag på mig själv för det är enda sättet jag kan förmå mig att ta ansvar och göra något åt saken för att få ordning på mitt liv.

Jag vägrar vara tönten du ser på paradise hotel som säger "du vet ingenting om mig och hur svårt mitt liv är!!!! buhuuu" men det är nog kontentan av mitt inlägg.

PS. Livet bli bättre automatiskt med tiden. Härda ut. Jag hatar dig. Fast jag vill dig väl. Men du är dum i huvet. 

• Kereza

För kvinnor bemöts inte aaaalls så när de klagar på att de är ensamma? Jävla skitsnack - "ALLA tjejer får ligga, sådetså, du bara ljuger och tycker synd om digsjälv, du vet iiingenting om hur det känns att vara eeeensam - om du var mindre ytlig så skulle du få en kille på en gång, för Aaaalla tjejer KAN få en kille om de inte är ytliga, men alla tjejer ääär ytliga"

Det är inte en köns-skillnad - folk som klagar och klagar och VÄGRAR ta till sig de råd de får bemöts efter ett tag på samma sätt; folk ledsnar, folk Orkar inte stötta och trösta och uppmuntra längre.

Dina trådar, dina inlägg och din attityd visar att du VILL tycka synd om digsjälv - du Vill inte ha konstruktiva råd och du Vill tro att kvinnor är onda utseendefixerade horor.

Och då orkar folk inte med dig. De tröttnar - och inser att ja, du vill gnälla, du vill tycka synd om dig själv, du Vill vara ett offer.

Så då får du väl det då.

• habiti
    Kereza skrev 2014-11-18 18:18:56 följande:

För kvinnor bemöts inte aaaalls så när de klagar på att de är ensamma? Jävla skitsnack - "ALLA tjejer får ligga, sådetså, du bara ljuger och tycker synd om digsjälv, du vet iiingenting om hur det känns att vara eeeensam - om du var mindre ytlig så skulle du få en kille på en gång, för Aaaalla tjejer KAN få en kille om de inte är ytliga, men alla tjejer ääär ytliga"

Det är inte en köns-skillnad - folk som klagar och klagar och VÄGRAR ta till sig de råd de får bemöts efter ett tag på samma sätt; folk ledsnar, folk Orkar inte stötta och trösta och uppmuntra längre.

Dina trådar, dina inlägg och din attityd visar att du VILL tycka synd om digsjälv - du Vill inte ha konstruktiva råd och du Vill tro att kvinnor är onda utseendefixerade horor.

Och då orkar folk inte med dig. De tröttnar - och inser att ja, du vill gnälla, du vill tycka synd om dig själv, du Vill vara ett offer.

Så då får du väl det då.

fast kvinnor är ju utseende fixerade, se på hur de sminkar och klär sig.

har inte nämn något om horor och ondska, det är du som antar att jag tänker så bara för att jag kritiserar något som inte får kritiseras.
  • guchi

Klart dom får men frågan är väl på vilken nivå det ligger ?

• oOOo  oOOo

Gnälliga människor är överlag väldigt oattraktiva. Män verkar dock vara väldigt toleranta och ha överseende med gnällspikarna ibland Solig

Svar på tråden varför får inte män gnälla